Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kako mjeriti povrat na ulaganje u marketing?

Budžet za marketing nije trošak – to je investicija.

ZŠEM

ZŠEM Poslovna akademija organizira seminar ”Optimalno investiranje u marketing i povećanje povrata na investirano” koji će se održati 16. Ožujka, 2015., koji vodi Dr. sc. Hrvoje Maljak.

Kako mjeriti povrat na ulaganje u marketing?

Ovaj seminar će prikazati jasan proces kao i prezentirati poslovni sustav (software) koji omogućava transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketinškim procesom. Definirat ćemo ključne izazove u marketingu te kako i na koji način ostvariti što veći povrat na investirano. Jer budžet za marketing nije trošak – to je investicija.

Po završetku programa, polaznici će: se osposobiti za transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketing procesom i marketing budžetima, moći prikazati i procijeniti te izračunati ROMI u marketingu, biti u stanju implementirati i kontrolirati cijeli proces marketinga koristeći novi MOPware sustav.

Kome je program namijenjen?

Program je namijenjen iskusnim marketing profesionalcima, no također jer vrlo koristan i za CEO, CFO i CMO pozicije unutar kompanija kao i za cijeli top management.

Seminar uključuje predavanje, diskusiju, zadatke i ostale aktivnosti koje potiču sudionike na sudjelovanje. U okviru svakog pojedinog seminara, sudionici dobivaju nastavni materijal, stručnu literaturu iz poslovne ekonomije, reference koje mogu koristiti u svakodnevnom radu te diplomu kao priznanje za sudjelovanje.

Broj mjesta na seminaru je ograničen te prijave traju do 6.ožujka.2015.

 


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.