ZŠEM Poslovna akademija organizira seminar ”Optimalno investiranje u marketing i povećanje povrata na investirano” koji će se održati 16. Ožujka, 2015., koji vodi Dr. sc. Hrvoje Maljak.
Kako mjeriti povrat na ulaganje u marketing?
Ovaj seminar će prikazati jasan proces kao i prezentirati poslovni sustav (software) koji omogućava transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketinškim procesom. Definirat ćemo ključne izazove u marketingu te kako i na koji način ostvariti što veći povrat na investirano. Jer budžet za marketing nije trošak – to je investicija.
Po završetku programa, polaznici će: se osposobiti za transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketing procesom i marketing budžetima, moći prikazati i procijeniti te izračunati ROMI u marketingu, biti u stanju implementirati i kontrolirati cijeli proces marketinga koristeći novi MOPware sustav.
Kome je program namijenjen?
Program je namijenjen iskusnim marketing profesionalcima, no također jer vrlo koristan i za CEO, CFO i CMO pozicije unutar kompanija kao i za cijeli top management.
Seminar uključuje predavanje, diskusiju, zadatke i ostale aktivnosti koje potiču sudionike na sudjelovanje. U okviru svakog pojedinog seminara, sudionici dobivaju nastavni materijal, stručnu literaturu iz poslovne ekonomije, reference koje mogu koristiti u svakodnevnom radu te diplomu kao priznanje za sudjelovanje.
Broj mjesta na seminaru je ograničen te prijave traju do 6.ožujka.2015.