Dobit je porasla na 5,2 milijarde kruna (670 milijuna dolara), u odnosu na 4,2 milijarde kruna u istom prošlogodišnjem tromjesečju dok su prihodi bez poreza na dodanu vrijednost porasli na 27 milijardi kruna, s 26,5 milijardi u ista tri mjeseca prošle godine.
Drugi po veličini europski lanac odjeće priopćio je da je, usprkos snažnoj prodaji na početku tromjesečja, većinu trgovina pogodilo „neobično hladno“ vrijeme u travnju i svibnju.
Unatoč tome, bruto margina je u drugom tromjesečju porasla za 65,9 posto, poduprta slabijim dolarom koji je pritisnuo cijene tijekom sezone kupnje odjeće.
180 novih trgovina – sljedeće godine u Hrvatskoj
U drugoj polovici godine H&M planira otvoriti 180 novih trgovina a zatvoriti njih 14, i to većinom u Njemačkoj, SAD-u, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Kini i Italiji.
Također planira otvoriti prve trgovine u Turskoj. Sljedeće godine planira doći i u Hrvatsku i u Rumunjsku, dok će Maroko postati novo tržište franšize.
H&M sa sjedištem u Stockholmu prisutan je u više od 35 zemalja, ima više od 2.000 prodavaonica i oko 76.000 zaposlenih.