Istraživanje je obuhvatilo 1.000 ispitanika u deset zemalja (Brazil, Kina, Francuska, Njemačka, Indija, Japan, Rusija, Južnoafrička Republika, Švedska i SAD), a rezultati su pokazali kako se broj onih koji u sljedećoj godini planiraju kupiti TV prijamnik smanjio sa 35 na 32 posto, piše Forbes.
Tvrtke “Accenture” koja je provela istraživanje objašnjava kako je klasično gledanje televizijskog programa dio tržišnog kolača izgubilo zbog mobitela, laptopa i tableta koji se sve više koriste kao “prozor u svijet”.
Pametni telefon posjeduje 53% ispitanika (porast od 25% u odnosu na 2010.), a tablet 12% (porast od 4%). Čak 44% vlasnika tableta redovito na njima pregledava medijski sadržaj, a 43% barem jednom tjedno preuzme neku od aplikacija.
Loša vijest za proizvođače televizora je i kako je za 3D prijamnike zainteresirano samo 25% ispitanika, a toliko ih želi i mogućnost spajanja na internet preko televizora.