Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Hrvati među najpesimističnijim potrošačima u svijetu

Čak 63 posto ispitanika izjavilo je da nije dobro vrijeme za kupnju u idućih 12 mjeseci, a najviše su potrošnji neskloni Europljani.

Čak 63 posto ispitanika izjavilo je da nije dobro vrijeme za kupnju u idućih 12 mjeseci, a najviše su potrošnji neskloni Europljani.

U svijetu je krajem prošle godine oslabilo povjerenje potrošača, pri čemu je više od 60 posto anketiranih izjavilo da u idućih 12 mjeseci neće biti dobro vrijeme za kupnju, a među najpesimističnijima su hrvatski potrošači, pokazalo je danas objavljeno istraživanje konzultantske tvrtke Nielsen.

Zabrinutost zbog američkog proračuna, koja je u međuvremenu popustila, kao i brige oko krize u eurozoni pritiskale su povjerenje potrošača u posljednjem tromjesečju 2012. godine. Čak 63 posto ispitanika izjavilo je da nije dobro vrijeme za kupnju u idućih 12 mjeseci, a najviše su potrošnji neskloni Europljani.

Potrošači u Azijsko-pacifičkoj regiji bili su najoptimističniji. Naime, 59 posto ispitanika iz te regije reklo je da u idućih 12 mjeseci neće biti dobro vrijeme za kupnje.

Nielsenov globalni indeks globalnog povjerenje potrošača u zadnjem tromjesečju prošle godine spustio se za jedan bod u odnosu na treće tromjesečje, te je iznosio 91 bod. U odnosu na isto razdoblje lani bio je 2 boda viši.

Očitanje indeksa ispod 100 bodova signalizira da su potrošači pesimistični u vezi potrošnje.

Svega 10 od 58 ispitanih tržišta imalo je indeks iznad 100 bodova. Najoptimističnije potrošačko tržište u svijetu u tome razdoblju bila je Indija, drugo tromjesečje zaredom – s indeksom povjerenja na 121 bodu. Potom slijede Filipini, 119 bodova, Indonezija 117 bodova i Tajland, 115 bodova.

Najlošije povjerenje potrošača bilo je u zemljama eurozone, posebice u Grčkoj, čiji je indeksom povjerenja potrošača bio 35 bodova. Slijedi Mađarska, s indeksom povjerenja od 37 bodova, potom Južna Koreja i Portugal, obje s indeksom od 38 bodova, Italija 39 bodova te Hrvatska, s indeksom povjerenja od 42 boda ili 1 bod više nego u trećem tromjesečju.

Nilsen je on-line istraživanje o povjerenju potrošača proveo između 10 i 27. studenoga prošle godine, a obuhvatio je 29.000 ispitanika na 58 tržišta.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.