Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Osobne financije

Hrvati su ekološki osvješteni ali i šparni – tražimo reciklirane i jeftine proizvode

Kakva je svijest naših potrošača vezano uz ambalažu proizvoda koje svakodnevno kupujemo? Koliko smo ekološki osviješteni? Istraživanje pokazuje kako Hrvati imaju razvijenu svijest o potrebi ekološkog pakiranja proizvoda ali da nam je cijela proizvoda i dalje primarna stavka pri kupnji.

Kakva je svijest naših potrošača vezano uz ambalažu proizvoda koje svakodnevno kupujemo? Koliko smo ekološki osviješteni? Istraživanje pokazuje kako Hrvati imaju razvijenu svijest o potrebi ekološkog pakiranja proizvoda ali da nam je cijela proizvoda i dalje primarna stavka pri kupnji.

Istraživanje Gfk je pokazalo da potrošači imaju razvijenu svijest o potrebi ekološkog pakiranja – mogućnosti recikliranja ambalaže i prednosti korištenja papira i kartona.

Ipak, kada to traži i nešto višu cijenu za proizvod zbog materijala pakiranja, tada naglo opada zanimanje za pakiranje u ambalažu koja čuva okoliš.

Nitko ne voli plastiku

Svakodnevno kupujemo proizvode koji su zaštićeni s nekom ambalažom. U razvijenim zemljama potrošači sve više pažnje obraćaju ekološkom pakiranju. Ovo su neki od odgovora ispitanika u Hrvatskoj na tvrdnje koje su dobili u anketi.

– Ukoliko postoji alternativa, odbijam kupiti proizvod pakiran u nepotrebno veliku ambalažu – 57 posto ispitanika slaže se s tvrdnjom, 38 posto se ne slaže dok 5 posto ne zna odgovor.

– Papir i karton su znatno prihvatljiviji od plastike – 91 posto ispitanika se slaže, 7 posto ne misli tako dok 2 posto ne zna odgovor.

Plastika nije pogodna za pakiranje proizvoda i treba ju koristiti samo iznimno smatra 86 posto ispitanih Hrvata, 10 posto se ne slaže s tom tvrdnjom dok 4 posto ispitanika nema mišljenje o ovoj temi.

Cijena ipak ispred ekologije

Kada ekološko pakiranje zahtjeva i nešto višu cijenu proizvoda tada je manje onih koji prihvaćaju eko-pakiranje, odnosno oko 40 posto se ne slaže platiti nešto višu cijenu. Zanimljivo je da je odbijanje plaćanja više cijene više zastupljeno kod mlađih potrošača (do 34 godine) i to u rasponu od 45 do 57%.

Deklarativno, većina potrošača se slaže da su papir i karton znatno prihvatljiviji materijal od plastike a samo 10% smatra da je plastika podoban materijal za pakiranje.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.