Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Hrvati su na online kupovinu namještaja potrošili čak 30% više nego u 2018. godini

Prema podacima koje analizira Vivre, online prodaja u kategoriji namještaja porasla je za 30 posto u odnosu na rujan i listopad prošle godine.

home office
pixabay.com

Prema podacima koje analizira Vivre, online prodaja u kategoriji namještaja porasla je za 30 posto u odnosu na rujan i listopad prošle godine. Od devet tržišta središnje i istočne Europe, Hrvatska ostvaruje 13 posto od ukupne prodaje Vivrea.

Vivre, najveći online trgovac namještajem, dekoracijama i predmetima za uređenje doma u središnjoj i istočnoj Europi, tim povodom najavljuje novu kampanju pod nazivom „Velika rasprodaja”, koja će hrvatskim kupcima omogućiti izbor između čak tisuću proizvoda s popustima do 70 posto. Velika rasprodaja na online trgovini Vivre.hr započet će 22. listopada i trajati do 28. listopada 2019. godine. Sniženi će biti traženi proizvodi poput kauča, kuhinjskih stolica, tepiha, pamučnih setova za krevet i setovi za nakit.

„Ove jeseni, prosječna vrijednost online košarice iznosila je 790 kn. U najpopularnije kategorije pretraživanja i kupovine spadaju namještaj, tekstil i rasvjetna tijela. Za špicu sezone dogovorili smo posebne uvjete s dobavljačima iz Španjolske, Engleske, Portugala i Njemačke te smo snizili cijene najpretraživanijih proizvoda”, izjavio je Andrei Stanescu, glavni komercijalni direktor kompanije Vivre.

Prijašnjih godina hrvatski potrošači oklijevali su kupovati glomazni namještaj putem interneta i uglavnom su kupovali ukrase. Međutim, sada se to promijenilo i porasla je potražnja za velikim komadima namještaja koji u ukupnom prometu dosežu vrijednost od 34 posto. S 20 posto slijedi ga tekstil, predmeti za kuhinju i kupaonicu čine 16 posto, 12 posto otpada na dekoracije za uređenje interijera, 10 posto je udio lifestyle komada namještaja, a 8 posto prometa ostvaruje kategorija rasvjetnih tijela.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.