Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Hrvati se najviše vole zabavljati u CineStaru, tek zatim pred televizijom

Upitani da navedu što im u Hrvatskoj predstavlja zabavu najboljeg omjera cijene i kvalitete u sklopu istraživanja Best Buy Award, hrvatski građani na prvo mjesto smjestili su multiplekse CineStar, tek zatim televiziju i potom ostale zabavne sadržaje…

Upitani da navedu što im u Hrvatskoj predstavlja zabavu najboljeg omjera cijene i kvalitete u sklopu istraživanja Best Buy Award, hrvatski građani na prvo mjesto smjestili su multiplekse CineStar, tek zatim televiziju i potom ostale zabavne sadržaje...

Best Buy Award istraživanje tržišta za godinu 2012/2013 pokazuje da hrvatski građani smatraju kako im CineStar nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o zabavnim sadržajima u Hrvatskoj. Ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju da je po njihovom iskustvu i mišljenju “zabavni sadržaj najboljeg omjera cijene i kvalitete” u Hrvatskoj.

“Pobjeda CineStara u kategoriji zabavnih sadržaja uistinu je fantastična za ovaj lanac multipleksa” ističe Mirjana S. Pelaić – direktorica programa Best Buy Award u Hrvatskoj i dodaje: “…doista nas je iznenadila činjenica da ovdje, u ovoj kategoriji, naši sugrađani nisu na prvo mjesto stavili primjerice televiziju, neki sportski sadržaj poput nogometa, koncerte ili primjerice internet. Ovo je iznimna potvrda odličnog omjera cijene i kvalitete koju pruža CineStar u Hrvatskoj” zaključuje Pelaić.

Damir Milinic, član uprave Blitz CineStara ističe: „ Drago nam je da su hrvatski građani u ovom istraživanju, sami bez sugestije, naša kina stavili na prvo mjesto jer to govori kako su prepoznali CineStar kao mjesto gdje se najbolje provedu te dobiju najviše za svoj novac u kategoriji zabave. Ovo je i priznanje da se dobro osjećaju u našim kinima i zato nam se uvijek vraćaju. Naša neprestana ulaganja u kvalitetu tehnologije i usluge, koji su na nivou najboljih svjetskih lanaca kina, uz cijene ulaznica koje su dosta niže, očito nisu neopažena, što nam je veliki kompliment i poticaj za dalje.“

Znanstveno istraživanje prema međunarodnim odredbama

Best Buy Award znanstveno je istraživanje koje se provodi po metodi DEEPMA – Best Buy Award, švicarske tvrtke ICERTAS, a proveden je od strane Centra za istraživanje tržišta GfK, na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku tijekom srpnja 2012.

Kompletno istraživanje Best Buy Award rađeno je u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR). Istraživanje je provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku tijekom srpnja 2012.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.