Kineski organizator ponudio je Hrvatskoj, koja se po prvi put predstavlja na tom sajmu, besplatno 18 štandova, a dokupili smo još dodatnih šest štandova kako bismo osigurali nastup svih zainteresiranih tvrtki, dodao je Ljubunčić.
Izvozno orijentirane tvrtke
Riječ je uglavnom o prehrambenim, izvozno orijentiranim tvrtkama. Primjerice Međunarodna udruga „Putevima Marka Pola“ predstavit će se u Kini s vinom pošip, čokoladom, malinovim uljem i kožnom galanterijom „Marko Polo.“
Badel 1862, koji je već tri godine prisutan na kineskom tržištu, pokušati će proširiti paletu proizvoda na tom tržištu.
Proizvođač prirodnih farmaceutskih proizvoda Apipharma predstavit će pak svoje sirupe, dodatke prehrani i kozmetiku s posebnom namjenom. Među izlagačima su i tvrtke Kutjevo, Podravka, Labud i drugi, rečeno je na konferenciji.
Turistički film o Hrvatskoj
Na poziv Veleposlanstva NR Kine u Zagrebu, sudjelovanje hrvatskih tvrtki na sajmu organizirali su Agencija za promicanje izvoza i ulaganja zajedno s Hrvatskom gospodarskom komorom (HGK) i Ministarstvom gospodarstva, rada i poduzetništva.
– Zajedničkom organizacijom uvelike je olakšan nastup hrvatskih tvrtki na sajmu, budući da će im biti pokriven velik dio troškova, – istaknula je Milica Martulaš Rakuša iz HGK.
Prvi dan sajma, 8. lipnja, nakon službenog otvorenja hrvatskog štanda, bit će prikazan i kraći turistički film o Hrvatskoj te održana prezentacija o poslovnim potencijalima i mogućnostima ulaganja u Hrvatsku, najavljeno je na konferenciji za novinare.