Neke od novih rubrika su PR intervju, gdje će se ubuduće objavljivati razgovori s uglednim domaćim i stranim stručnjacima o razvoju i stanju struke, o trendovima u nas i drugim zemljama dok će se u rubrici Osvrti plasirati razmišljanja i opservacije članova HUOJ-a o trendovima i novostima u struci.
Prisutnost na društvenim mrežama
Izuzev stručnih knjiga u izdanju HUOJ-a te ostalih hrvatskih izdavača, novost su preporuke literature o odnosima s javnošću i srodnim područjima od strane članova te vijesti i informacije iz svijeta PR-a u regiji i svijetu. HUOJ će uskoro na stranicama objaviti i nove sadržaje: poput studija slučaja najuspješnijih PR projekata tvrtki i agencija, te teme iz PR-a za početnike namijenjene mlađim kolegicama i kolegama te studentima.
Novu web stranicu prati i jači angažman HUOJ-a na društvenim mrežama, pa će se ubuduće bez obzira što se na Facebooku i Twitteru već duže mogu pratiti novosti Udruge, sada ćešće pisati o temama koje zanimaju PR-ovce, razmjenjivati mišljenja i iskustava, nove ideje i inicijative.
PR škola
– Ne sumnjamo da će mnoštvo autora i velik broj tema koje dotiče PR struka, kao i bogata iskustva i razmišljanja naših sugovornika biti zanimljiva hrvatskim PR-ovcima i ostalim zainteresiranima. Osim za informiranje o PR trendovima u regiji i svijetu, novu web stranicu, podržanu sa socijalnim mrežama, vidimo i kao idealnu platformu za komunikaciju brojnih aktivnosti koje će Udruga pokrenuti ove godine – od PR škole, brojnih okruglih stolova, pa do organiziranih posjeta PR odjelima korporacija – rekao je predsjednik Upravnog odbora HUOJ-a Drenislav Žekić
Projekt redizajna novih stranica HUOJ-a vodio je Goran Pivarski iz agencije Premisa, Listopad web studio je osmisilio dizajn a tvrtka Nula jedan ID razvila je CMS softver.