Žiri kojeg je činilo deset međunarodnih stručnjaka za komunikacije dodijelio je Hypo Alpe Adria nagradu za uspješan ‘brand relaunch’ u Austriji te na ključnim tržištima jugoistočne Europe. Poslije internog procesa izgradnje novog vizualnog identiteta i definiranja ključnih vrijednosti u travnju ove godine, Hypo Alpe Adria je u suradnji s marketinškom agencijom YOUNITED lansirala svoju novu komunikacijsku kampanju ‘Supportive. Friendly. Fair’, koja se primjenjuje u svim zemljama u kojima Hypo posluje.
Kampanja pruža vizualni izražaj preorijentacije vrijednosti i načela banke te je ponovno kao vizualni element uvela popularne ‘Hypo nilske konje’.Za “European Change Communications Awards”, popularno znane i kao ‘Fleggy’ koje su ove godine održane u Salzburgu dodijeljene su nagrade u pet kategorija – ‘Strategija i vodstvo’, ‘Reorganizacija i inovacija’, ‘Identitet i Branding’, ‘Imidž i Public Affairs’ te posebnu kategoriju ‘Korporativno volonterstvo’, a svoje kampanje mogu prijaviti natjecatelji iz zemalja njemačkog govornog područja.