Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

IKEA Hrvatska slavi 5. rođendan

Raznolikost i inkluzija, kao i održivo poslovanje, ostat će među najvažnijim prioritetima poslovanja tvrtke IKEA Hrvatska i u nadolazećem razdoblju.

Robna kuća IKEA Zagreb obilježila je jubilarnu, petu obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj (21.08.2014.-21.08.2019.). Tim povodom, tvrtka se prisjetila najupečatljivijih trenutaka i najprodavanijih proizvoda.

Tijekom pet godina robnu kuću IKEA Zagreb posjetilo je više od 8,5 milijuna kupaca, web-stranica IKEA.hr imala je 28 milijuna posjetitelja, u igraonici IKEA Småland igralo se gotovo 139.000 mališana, a skoro 105.000 ljudi sudjelovalo je na raznim radionicama koje je organizirala IKEA. Među najprodavanijim proizvodima u Hrvatskoj i dalje su LED žarulje, kojima IKEA želi potaknuti građane na održiviji život kod kuće. Ukupno je prodano 1.331.916 različitih LED žarulja, čime su građani u Hrvatskoj ostvarili uštedu od oko 800 milijuna kWh ili skoro 350 milijuna kuna.

U IKEA FAMILY program lojalnosti danas je uključeno više od 292.000 članova.

Već u prvoj godini poslovanja, IKEA je prema neovisnom istraživanju portala Moj Posao izabrana za najboljeg poslodavca među velikim tvrtkama, dok je 2016. i 2017. bila među tri najbolja poslodavca.

Nakon što su IKEA dostavni centri otvoreni u Rijeci, Splitu i Osijeku, od veljače ove godine djeluje i četvrti – IKEA Dostavni centar Dubrovnik. Od 1. kolovoza ove godine sve dostave robe naručene putem IKEA web stranice u sva četiri dostavna centra potpuno su besplatne za sve korisnike.

U provedbi programa „Raznolikost i inkluzija“, IKEA se snažno fokusira na nekoliko područja, među kojima je i rodna ravnopravnost, koja je za tvrtku IKEA jedno od osnovnih ljudskih prava. Tako su više od polovice rukovoditelja IKEA Hrvatska žene. Kako bi dodatno osvijestila o važnosti ravnopravnosti na radnom mjestu, povodom Međunarodnog dana žena, IKEA Hrvatska je dvije godine zaredom, 2018. i 2019., organizirala sveobuhvatnu kampanju „Ravnopravnost je bolja za sve“. Kampanja je svoj vrhunac doživjela na istoimenoj konferenciji i panel-diskusiji održanima 2018. i 2019. u Zagrebu, uoči 8. ožujka, Međunarodnog dana žena.

Ove godine, u suradnji s Hrvatskim poslovnim savjetom za održivi razvoj i još pet tvrtki – Coca-Cola HBC Hrvatska, AstraZeneca, Tele2, Oriflame i Atlantic Grupom, IKEA je osnovala savez za rodnu ravnopravnost, kojim su se navedene tvrtke obavezale na dodatne napore u osnaživanju položaja žena. IKEA je osigurala i posebnu pogodnost za sve nove tate – mjesec dana plaćenog dopusta, kako bi dodatno pomogla obiteljima da se prilagode novonastalim obvezama nakon što se majke, odnosno partnerice IKEA očeva, vrate s porodiljnog dopusta na posao.

Raznolikost i inkluzija, kao i održivo poslovanje, ostat će među najvažnijim prioritetima poslovanja tvrtke IKEA Hrvatska i u nadolazećem razdoblju.

 


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.