Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Imamo savjetnicu za Cannes Lions!

Drugu godinu zaredom odvija se suradnja između Cannes Lions, festivala kreativnosti i AMEC-a, svjetskog udruženja agencija za mjerenje učinaka komunikacije. Kupinić Guščić predložena je za jednog od dvanaest savjetnika Cannes Lionsa od strane AMEC-a – najvećeg međunarodnog stručnog tijela za istraživanja na području komunikacije.

O tome što za nju ovo savjetništvo osobno znači, Darja kaže: „ Počašćena sam da me AMEC predložio kao jednog od 12 savjetnika koji će natjecateljima pomagati da sastave najbolju moguću prijavu na ovu prestižnu nagradu.“

Direktorica i suvlasnica agencije MediaNet, Darja Kupinić Guščić, prošle je godine izabrana za članstvo Upravnog odbora Međunarodnog udruženja za evaluaciju komunikacije AMEC kao predstavnica NEWTON Media Global, grupacije čija je članica i MediaNet, a sad će savjetovati i globalno najinovativniji festival, raznoliku zajednicu komunikacija, marketinga, zabave, dizajna i tehnologije iz 90 + zemalja diljem svijeta. Uloga Darje bit će savjetovati podnositelje prijava najkreativnijih i najinovativnijih ljudi diljem svijeta kojih je prošle godine bilo preko 4.300.

„Veselim se novim iskustvima koja ću steći kao član ovog žirija i s nestrpljenjem očekujem prve prijave natjecatelja u dvije kategorije koje ja i moji kolege iz AMEC-a pokrivamo:  Research, Data Analytics & Insight Generation and PR Excellence in Effectiveness.“ – navodi Kupinić Guščić o svojoj ulozi.

Cannes Lions globalna je kampanja za kreativnost, a međunarodni festival kreativnosti zapravo je epicentar zbivanja koji se i ove godine održava u lipnju u Francuskoj. Cannes Lions ima svoju dugu povijest te se počinje održavati 1954. godine dok MediaNet, kao agencija za mjerenje učinaka komunikacije, pod vodstvom Darje ove godine slavi dvadeset godina poslovanja.

„Zajedno s mojim suradnicima u Media Net-u proučit ću detaljno sve pristigle prijave, a kao osobni savjetnik pokrivat ću po jednog aplikanta u svakoj kategoriji.„ocjenjuje Kupinić Guščić o svojemu poslu savjetnika Cannes Lionsa, koji broji preko 15.000 sudionika.

Cjelovitost nagrade Cannes Lions ovisi o kvaliteti žirija, navode iz festivala, zbog čega odabiru isključivo najbolje ljude, influencere u kategorijama. Rigoroznost u procesima ocjenjivanja čini ovu nagradu karijernim ciljem svakoga oglašivača kako bi dokazao utjecaj u branši u kojoj radi te postao opinion maker industrije te sljedeće godine i sam postao član žirija.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.