Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Inicijativa “Čisto podzemlje” uz podršku brenda Kiehl’s provela još jednu akciju očuvanja podzemnih voda

Kao doprinos ovom projektu, ali i kao daljnji poticaj jačanju svijesti i potrebi očuvanja okoliša brend Kiehl’s donirao je inicijativi “Čisto podzemlje” 50 000 kuna.

Špilja u Gornjem Lugu nalazi se u blizini Žute Lokve na Vasiljevom brdu, a ova akcija predstavlja treće čišćenje špilje samo u posljednje tri godine, dok je od početka inicijative očišćeno 65 lokacija i izvučeno više od 355 kubika otpada.

Kiehl’s, kao društveno odgovoran brend, posvećen je stvaranju bolje budućnosti i to ne samo kroz odgovorne formulacije bazirane na obnovljivim sastojcima u svojim proizvodima i održivim pakiranjima, već i kroz kontinuiranu podršku smanjenju negativnog utjecaja na okoliš, ali i pružanje doprinosa poboljšanju kvalitete života u zajednicama u kojima posluje. Kao doprinos ovom projektu, ali i kao daljnji poticaj jačanju svijesti i potrebi očuvanja okoliša brend Kiehl’s donirao je inicijativi “Čisto podzemlje” 50 000 kuna.

Po završetku čišćenja špilje u Gornjem Lugu, Ruđer Novak, iz inicijative “Čisto podzemlje”izjavio je: „Drago mi je što je jedan međunarodno uspješan brend poput Kiehl’sa prepoznao potrebu podrške inicijativi od velikog lokalnog značaja. Malo je poznato da podzemne vode u kršu napajaju čak 70% naših izvorišta pitke vode, što nedvosmisleno pokazuje važnost popularizacije ovakvih akcija. Iako je ovo prva u nizu naših zajedničkih aktivnosti, samo današnjom akcijom čišćenja uspjeli smo iz ove špilje izvući 11 kubika opasnog otpada i vratiti je puno bliže izvornom stanju nego što je to bila jučer. Osobno vjerujem da je ovo naš način da prirodi vratimo dio onoga što nam je pružila, kao i da će ovaj potez brenda Kiehl’s inspirirati i druge odgovorne kompanije, ali i pojedince da svakodnevno pozitivno utječu na očuvanje okoliša“.

Održivost i odgovorno poslovanje ugrađeni su u DNK Kiehl’sa, a u okviru globalnog filantropskog programa Kiehl’s Gives do sada je podržano 137 dobrotvornih organizacija kroz 213 lokalnih inicijativa s posebnim naglaskom na okoliš i pozitivne društvene promjene.

„Hrvatska je zemlja poznata po svojim osobitim prirodnim ljepotama, što sam i sam uočio svog prvog dana ovdje. Zato sam posebno ponosan što smo podržali baš ovu akciju i što ćemo nastaviti podržavati inicijativu Čisto podzemlje jer nas obostrana osviještenost po pitanju očuvanja okoliša čini prirodnim partnerima. Višegodišnja posvećenost brenda Kiehl’s održivosti pretvorila se u naše putovanje k boljoj budućnosti – Future Made Better. To je naš put prema smanjenju utjecaja na okoliš i poboljšanju zajednica kojima služimo, a da bismo tu budućnost dostigli, na tome moramo raditi svi zajedno danas i svakoga dana. Vjerujemo da možemo biti održivi samo onoliko koliko su održive zajednice u kojima poslujemo“, istaknuo je Güven Dalgıç, generalni direktor L’Oréal Luxe divizije za Adria/Balkan regiju.

Kako bi dodatno ukazali na potrebu zaštite krškog podzemlja i jačanje svijesti o očuvanju podzemnih voda, akciji čišćenja špilje na licu mjesta ove subote pridružili su se i Kristijan Iličić i Andrea Trgovčević Iličić, najpoznatiji hrvatski travel blogeri i veliki zaljubljenici u prirodne ljepote.U akciji čišćenja špilje u Gornjem Lugu sudjelovalo je 8 speleologa i 7 volontera, a osim njih iskorištena je prilika i za educiranje naših najmlađih sugrađana koji su pomogli u čišćenju okolice špilje. Kroz podršku brenda Kiehl’s inicijativi “Čisto podzemlje” bit će očišćeno više lokacija diljem Hrvatske koje su od značaja za zaštitu krškog podzemlja i očuvanja bioraznolikosti i endemskih vrsta koje žive u podzemnim vodama.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.