Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

L’Oréal otkriva budućnost ljepote koju pokreće tehnologija

Svojim najnovijim tehnološkim rješenjima, lider industrije nas vodi kroz istraživanje Web 3.0 i metaverzuma ljepote u kojem brendovi L’Oréal portfelja predvode nova, impresivna iskustva njege i ljepote, zasnovana na tehnološkim inovacijama.  

Na najvećoj europskoj tehnološkoj konferenciji i izložbi Viva Technology (Viva Tech, 15. – 18. lipnja) 2022., L’Oréal je predstavio svoju viziju budućnosti ljepote. Svojim najnovijim tehnološkim rješenjima, lider industrije nas vodi kroz istraživanje Web 3.0 i metaverzuma ljepote u kojem brendovi L’Oréal portfelja predvode nova, impresivna iskustva njege i ljepote, zasnovana na tehnološkim inovacijama.  

L’Oréal već više od jednog stoljeća oblikuje budućnost ljepote kako bi korisnicima pružio jedinstvena, multi-senzorna iskustva. U Web 2.0 eri, tvrtka je predvodila unaprjeđenja u dijagnostici kože, tele-konzultacijama i virtualnom testiranju proizvoda. Sada, L’Oréal postavlja temelje za Web 3.0  iskustva ljepote za nove generacije korisnika. U takozvanoj “on-chain” ljepoti, proizvođači i potrošači će se okupljati na novim platformama i zajedno oblikovati novu ekonomiju industrije ljepote.

„U tvrtki L’Oréal vjerujemo da ljepota počiva na spoju znanosti i tehnologije te da će te moćne sile oblikovati budućnost industrije“, izjavila je Barbara Lavernos, zamjenica generalnog direktora, zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u tvrtki L’Oréal. „Spajajući naše, više od stoljeća dugo, znanstveno znanje s najsuvremenijim fizičkim i digitalnim tehnološkim inovacijama, mijenjamo i pojačavamo iskustva ljepote kako bismo ispunili želje, snove i težnje naših potrošača diljem svijeta.

L’Oréal će tijekom ova tri dana predstaviti brojne inovacije:

Neurotehnologija za odabir mirisa (odabir parfema pomoću slušalica)

  • Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation jedinstveno rješenje za prodajna mjesta koristi slušalice s više senzora koje prate i analiziraju emocionalne odgovore potrošača na različite mirise u cilju kreiranja preporuka za odgovarajuće proizvode. Stvoren u partnerstvu s vodećom neurotehnološkom tvrtkom EMOTIV, Scent-Sation pomaže potrošačima da se kreću kroz raznolik svijet mirisa kako bi odabrali savršen parfem za sebe.

Umjetna inteligencija za odabir idealne nijanse ruža

  • Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je uređaj za kućnu upotrebu s ugrađenom umjetnom inteligencijom koji nudi vrhunsku personalizaciju ruževa za usne. Samo jednim dodirom, uređaj analizira tisuće mogućih prilagođenih boja koje bi odgovarale tonu kože ili odjeći korisnika i u samo nekoliko sekundi proizvodi prilagođenu nijansu koja se pohranjuje u odvojivi pretinac za korištenje u pokretu.

Tehnološki saloni budućnosti

  • L’Oréal Water Saver, koji je časopis TIME proglasio jednim od 100 najboljih izuma u ​​2021. godini, revolucionarna je glava tuša koja koristi tehnologiju raketnih motora za efikasno iskustvo pranja kose, dok istovremeno smanjuje potrošnju vode za 61% u usporedbi sa standardnim metodama. Dizajniran za profesionalnu industriju salona, L’Oréal Water Saver ima potencijal uštedjeti milijardi litara vode godišnje.

Maloprodaja budućnosti (Ljepota na dohvat ruke)

  • Lancôme Absolue Dual-LED Youth Treatment je novi uređaj koji koristi patentiranu LED svjetlosnu terapiju  za liječenje kože i smanjenje pojave finih linija i bora.
  • Lancôme Shade Finder osigurava precizno usklađivanje nijansi podloge (pudera), s mogućnošću otkrivanja do 22.500 jedinstvenih nijansi kože te je dostupan u trgovinama i online, u više od 30 zemalja.
  • Lancôme Skin Screen pruža dijagnostiku kože u trgovini, s mogućnošću procjene više od 13 različitih stanja kože

Virtualna dermatološka njega

  • SkinCeuticals Pro 1:1 potrošačima pruža mogućnost online dermatoloških savjeta putem privatnih video konzultacija s profesionalnim medicinskim estetičarom. Ova besplatna usluga procjenjuje jedinstvene potrebe klijenta za njegom kože i predlaže personalizirani režim.

Osim navedenih inovacija, kroz inovativni „on-chain“ pristup L’Oréal brendovi redefiniraju metaverzum ljepote. Neke od inovacija podrazumijevaju NFT rješenja, kripto kolekcije i osnaživanje digitalnih umjetnika u usponu.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.