Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Instagram Stories kao oglašivačka platforma?

Instagram počinje omogućavati brendovima oglašavanje u sklopu njihove rubrike s video pričama (Stories) koje imaju rok trajanja od 24 sata, iako je ova funkcija lansirana tek u kolovozu.

Pitate se zašto već sada? A zašto ne? Ova aplikacija u vlasništvu Facebook-a otkrila je da 150 milijuna ljudi koristi Instagram Stories na dnevnoj osnovi. To predstavlja povećanje od 50 milijuna korisnika u samo tri mjeseca.

Oko 30 brendova već testiraju nove full-screen oglase. Među njima su Capital One, Asos, Nike, Buick i Airbnb. Oglasi će u početku biti mjereni isključivo po dosegu korisnika, dok ovaj mobilni igrač u narednim mjesecima planira proširiti mjerenja i na posjete stranicama i druga mjerila.

Instagram počinje ubacivati oglase u svoje „Priče“ 1. „Mislim da su [oglašivači] uzbuđeni zbog uparivanja ovog novog formata s oglašivačkim mogućnostima koje smo napravili u posljednjih nekoliko godina“, rekao je James Quarles, potpredsjednik Instagram Business odjela. „Oni mogu ciljati ljude koji su bitni za njih. Oni imaju sposobnost da dosegnu što više korisnika što je efikasnije moguće. I uz to imaju pristup paketu alata za mjerenje kako bi utvrdili što funkcionira a što ne.“

Oglasi u Instagram pričama će se prodavati na automatiziranom sistemu u stilu aukcija, koji naplaćuje preglede u tisućama, a koji se temelje na nizu demografskih faktora kao što su dob, spol i lokacija. Ove mogućnosti će biti dostupne nekih 500.000 oglašivača koje ova platforma ima širom svijeta. Na upit koliko često će korisnik Instagram priča vidjeti ove oglase, Quarles je rekao da će sistem raditi na tome da osigura relevantnost.

Pratit će interakcije, ukuse, vrijeme provedeno, izlaze sa stranice“, rekao je on. „Je li netko prešao na sljedeću priču, ili su potpuno napustili rubriku s pričama? Sve su to signali i daju nam sjajan uvid u ponašanje ljudi i relativni učinak oglasa.“

Izvor: Adweek  i www.media-marketing.com

Pročitajte još:

Edukacija

Svojom dugogodišnjom suradnjom s najvećim svjetskim festivalom kreativnosti Cannes Lions Thomas širi svoje inovativne ideje diljem svijeta, bilo kao član žirija ili predavač na...

Novosti

Portugalac je dosad od oglašavanja na toj društvenoj mreži zaradio više od 44 milijuna eura.

Komunikacija

Nema sumnje da je za jačanje brenda važno imati Instagram profil jer je s više od 500 milijuna korisnika odlična platforma za stvaranje pozitivne...

Edukacija

Publikacija „Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju“ predstavljena je jučer stručnjacima iz industrije tržišnog komuniciranja.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.