Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Instagram Stories kao oglašivačka platforma?

Instagram počinje omogućavati brendovima oglašavanje u sklopu njihove rubrike s video pričama (Stories) koje imaju rok trajanja od 24 sata, iako je ova funkcija lansirana tek u kolovozu.

Pitate se zašto već sada? A zašto ne? Ova aplikacija u vlasništvu Facebook-a otkrila je da 150 milijuna ljudi koristi Instagram Stories na dnevnoj osnovi. To predstavlja povećanje od 50 milijuna korisnika u samo tri mjeseca.

Oko 30 brendova već testiraju nove full-screen oglase. Među njima su Capital One, Asos, Nike, Buick i Airbnb. Oglasi će u početku biti mjereni isključivo po dosegu korisnika, dok ovaj mobilni igrač u narednim mjesecima planira proširiti mjerenja i na posjete stranicama i druga mjerila.

Instagram počinje ubacivati oglase u svoje „Priče“ 1. „Mislim da su [oglašivači] uzbuđeni zbog uparivanja ovog novog formata s oglašivačkim mogućnostima koje smo napravili u posljednjih nekoliko godina“, rekao je James Quarles, potpredsjednik Instagram Business odjela. „Oni mogu ciljati ljude koji su bitni za njih. Oni imaju sposobnost da dosegnu što više korisnika što je efikasnije moguće. I uz to imaju pristup paketu alata za mjerenje kako bi utvrdili što funkcionira a što ne.“

Oglasi u Instagram pričama će se prodavati na automatiziranom sistemu u stilu aukcija, koji naplaćuje preglede u tisućama, a koji se temelje na nizu demografskih faktora kao što su dob, spol i lokacija. Ove mogućnosti će biti dostupne nekih 500.000 oglašivača koje ova platforma ima širom svijeta. Na upit koliko često će korisnik Instagram priča vidjeti ove oglase, Quarles je rekao da će sistem raditi na tome da osigura relevantnost.

Pratit će interakcije, ukuse, vrijeme provedeno, izlaze sa stranice“, rekao je on. „Je li netko prešao na sljedeću priču, ili su potpuno napustili rubriku s pričama? Sve su to signali i daju nam sjajan uvid u ponašanje ljudi i relativni učinak oglasa.“

Izvor: Adweek  i www.media-marketing.com


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.