Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Integrirana marketinška komunikacija – rješenja u praksi

Marketinška komunikacija proces je prenošenja informacija, ideja i emocija od pošiljatelja do primatelja putem medija a radi postizanja određenih efekata. U redu, to je definicija, ali što s tim? Vaš je zadatak uspješno uvjeravanje, informiranje, podsjećanje ili motiviranje potrošača i korisnika, na dnevnoj bazi.

Marketinška komunikacija proces je prenošenja informacija, ideja i emocija od pošiljatelja do primatelja putem medija a radi postizanja određenih efekata. U redu, to je definicija, ali što s tim? Vaš je zadatak uspješno uvjeravanje, informiranje, podsjećanje ili motiviranje potrošača i korisnika, na dnevnoj bazi.

U kriznim uvjetima poslovanja uspješno obavljanje tih zadataka sve je zahtjevnije. Tržište karakterizira velika brzina promjena, konkurencija, površnost, nepravda i osjećaj nesigurnosti.

Filaksova radionica “Integrirana marketinška komunikacija” trebala bi koristiti svima koji kreiraju marketinšku strategiju i taktiku i brinu se o prezentaciji proizvoda i usluga na tržištu. Seminar će se održati 18. studenog 2009. godine u Zagrebu, a detaljnije informacije možete naći ovdje.

Dosljednost komunikacije kao ključ

Kupci i klijenti sve su zahtjevniji i mijenjaju se sa svakom novom kupnjom. Lojalnost jednom brendu stvar je prošlosti. Potrošači, svjesni svoje moći, ali i izbora na tržištu, žele probati sve.

– Važno je obuhvatiti sve oblike integrirane marketinške komunikacije kako bi tvrtka dosljedno komunicirala s potrošačima odnosno korisnicima. Uspješne tvrtke karakterizira fleksibilnost, kreativnost i dinamika u komunikaciji – objašnjava direktorica Filaksa mr. sc. Elvira Mlivić Budeš.

Brže, više, jače

Nove generacije klijenata predstavljaju velik izazov. Djeca danas obavljaju 5,4 stvari odjednom, a odrasli manje od dvije. Odluka o kupnji brenda donese se u 2,6 sekundi. Konkurencija se utrostručila u posljednjih deset godina. Životni vijek proizvoda u zadnjih deset godina smanjio se za 70 posto. Više od 60 posto ulaganja u brend odražava se na iduće godine. Prosječna osoba čuje više od 300 poruka dnevno.

Pitanja je mnogo, izazova još i više,  a bitka za klijente vodi se svakodnevno. Možda vam baš Filaksov seminar pomogne da postanete uočljiviji od konkurencije!


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.