Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

InterContinental Hotels Group otvara 1.300 novih hotela – 160.000 radnih mjesta

Najveći svjetski hotelski lanac InterContinentals Hotels Group planira do 2014. otvoriti 160.000 novih radnih mjesta, od čega polovicu u Kini, priopćila je ta kompanija. U prvih šest ovogodišnjih mjeseci neto dobit grupacije iznosila je 141 milijun dolara (107 milijuna eura), u usporedbi s neto gubitkom od 29 milijuna dolara zabilježenom u prvoj polovici 2009.

Najveći svjetski hotelski lanac InterContinentals Hotels Group planira do 2014. otvoriti 160.000 novih radnih mjesta, od čega polovicu u Kini, priopćila je ta kompanija. U prvih šest ovogodišnjih mjeseci neto dobit grupacije iznosila je 141 milijun dolara (107 milijuna eura), u usporedbi s neto gubitkom od 29 milijuna dolara zabilježenom u prvoj polovici 2009.

– Planiramo tijekom iduće tri do četiri godine otvoriti 160.000 novih radnih mjesta, – kazao je glasnogovornik te kompanije, čiji su glavni hotelski brendovi InterContinental, Crowne Plaza i Holiday Inn.

Neto dobit u prvom polugodištu 107 milijuna eura

U prvih šest ovogodišnjih mjeseci neto dobit grupacije iznosila je 141 milijun dolara (107 milijuna eura), u usporedbi s neto gubitkom od 29 milijuna dolara zabilježenom u prvoj polovici 2009.

Prihodi su istodobno porasli šest posto, na 772 milijuna dolara, priopćila je nadalje kompanija.

1.300 novih hotela

– Tijekom iduće tri do četiri godine planiramo globalno otvoriti 1.300 novih hotela, – kazao je glasnogovornik za novinsku agenciju AFP.

– U tim ćemo hotelima stvoriti oko 160.000 novih radnih mjesta, od čega 3.000 u Velikoj Britaniji. Većina će ih, međutim, biti u Kini, budući da planiramo u idućih pet godina udvostručiti svoju prisutnost na tamošnjem tržištu sa sadašnjih 130 hotela, – dodao je.

– Time ćemo postojeći broj naših zaposlenika u Kini povećati za oko 80.000. –


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.