Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Alen Kovačević

Internetske stranice tvrtke

Internetske stranice tvrtke

Internetske stranice su izlog vaše tvrtke. Zamislite da prolazite pokraj trgovine s čokoladama ali u izlogu vidite prekrasni cvjetni aranžmani, papirnatu konfekciju i prekrasnu sliku. Bi li ušli u tu trgovinu kupiti čokoladu? Vjerojatno ne. Ne bi shvatili da je to trgovina s čokoladom. Ista je priča i sa vašim web stranicama. Predivne velike slike, razni ukrasi i malo teksta – čine lošu internetsku stranicu – osim ako je to stranica neke galerije.

Internet stranice novinskih portala nemaju isti izgled kao stranice trgovine auto dijelovima. Koncept kretanja i prikazivanja najbitnijeg sadržaja je drugačiji. O tome treba voditi brigu kada razmišljate kako se prezentirati na internetu. Kada posjetitelj prvi puta dođe na stranicu, treba odmah prepoznati o čemu je riječ i naći kvalitetne informacije i kvalitetnu navigaciju do slijedećih informacija koje ga mogu interesirati u vezi sa uslugom ili proizvodom zbog kojeg je došao na stranicu. Danas postoji jako puno stranica sa sličnim uslugama i sadržajem pa su posjetioci – klijenti, naučeni da u par sekundi moraju vidjeti sve što trebaju ili odlaze dalje. Imajte to na umu kao jednu od najbitnijih stavki kada razmišljate o sadržaju koji ćete prezentirati svojim posjetiteljima. Oni ne znaju što sve ima na stranici, tu su prvi puta i moraju naći sve što traže odmah.

Jako važan dio internet stranice je njen tekstualni sadržaj. On mora biti kvalitetan, bogat, jedinstven i usklađen s naslovima i optimizacijom za tražilice. Ako ste tu promašili, vjerojatno vas skoro nitko neće moći pronaći putem googla i ostalih tražilica. Najbolje je kada su tekstovi napisani posebno za vašu stranicu – nikako ih ne smijete kopirati sa drugih. Sjednite, potrudite se i samostalno nešto napišite, a onda po potrebi dajte nekome da to nadopuni, pročita, komentira.

Stranice trebaju sadržavati servisne informacije o tvrtki, lokaciji ali nemojte na to staviti naglasak. Stavite naglasak na proizvode (usluge) i kako oni mogu biti od koristi vašim klijentima. Tim pristupom ćete dobiti živost, kvalitetnije tekstove, bolju optimizaciju … stranice će biti bolje. Planirajte i povremeno nadopunjavanje stranica. Na taj način dobijete dodatne „bodove“ kod tražilica i kod klijenata.

I na kraju, stranice bi trebale biti prilagođene pregledu na računalima i pregledu na mobilnim uređajima. Vizualni izgled za jednu i drugu platformu su uglavnom različiti ali sadržaji i pristup informacijama treba biti jednako logički složeni. U današnje doba, prilagodba mobilnim uređajima vam može dovesti jedan dobar broj klijenata koje prije niste mogli dosegnuti. Ljudi traže servisne informacije dok su na cesti i u prolazu i ako vas uspiju pronaći – šansa da će svratiti u vašu trgovinu čokolade, s početka teksta, se poprilično povećava. A to je ono što ste htjeli kada ste radili internet stranicu? Zar ne?

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.