Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Investicija od 16 milijuna eura za kongresni hotel Aristos

Aristos je hotel na južnim vratima grada Zagreba, blizu aerodroma „Pleso”. Od 2003. godine kontinuirano bilježi financijski uspjeh te su se vlasnici, tvrtka Turopolis d.o.o, odlučili za nadogradnju postojećeg prostora. Tako se na površini od 10 000 metara kvadratnih novog prostora nalazi nova kongresna dvorana, wellness centar te novi smještajni i ugostiteljski projekti.

Aristos je hotel na južnim vratima grada Zagreba, blizu aerodroma „Pleso". Od 2003. godine kontinuirano bilježi financijski uspjeh te su se vlasnici, tvrtka Turopolis d.o.o, odlučili za nadogradnju postojećeg prostora. Tako se na površini od 10 000 metara kvadratnih novog prostora nalazi nova kongresna dvorana, wellness centar te novi smještajni i ugostiteljski projekti.

Vrpcu novih prostora udruženo su tako presjekli vlasnik Aristosa Jadranko Modić, predsjednik nadzornog odbora Udruge poslodavaca Ivan Miloloža te zamjenik gradonačelnika Milana Bandića, Ivo Jelušić.

-Ovo je dugoročan projekt i iako je vrijeme recesije ja ne vjerujem u instant dobitke nego na lotu. Ovo je projekt u kojeg je uložen trud i novac te bi trebao uspjeti, govori Ivan Miloloža.
Aristos je kategoriziran sa četiri zvjezdice, a u njega je uloženo 16 milijuna eura. Vrijednost investicije prepoznala je Erste Steiermaerkishe Bank.

Kongresni centar

-Prednost Aristosa je što je u blizini aerodroma te gostima pruža brz i ugodan odmor. Cijena noćenja nije iznad ostalih hotela koji imaju četiri zvjezdice, ali ne spuštamo se ni ispod, govori direktorica hotela Suzana Marić.
Ovaj hotel bi tako trebao pomoći kongresnoj slici Zagreba. Centar za kongresne aktivnosti sastoji se od najsuvremenije audio-video opremljenih sedam polivalentnih dvorana ukupnog kapaciteta za 600 osoba, predviđenih za održavanje konferencija, seminara, domjenaka i raznih drugih poslovnih događanja.

aristos_hotel_inline

Target customers su poslovnjaci

-Privlačimo poslovnu klijentelu, ali naravno i one željne opuštanja. Do sada su nam 80 % gostiju bili stranci, a sa novim projektom želimo zadržati stare i privući nove. Također moramo reći da je hotel opremljen tako da bi slobodno mogao imati pet zvjezdica, ali mi smo se odlučili za četiri. Razlog tom je što tvrtke kad šalju svoje zaposlenike na put žele da oni troše manje novaca te rezerviravaju smještaj u hotelima sa četiri zvjezdice, govori Marić.

Za odmor nakon napornih sastanaka tu je novi wellness centar koji se prostire na 450 metara kvadratnih. Odlikuje se raznolikom ponudom kupelji, sauna i masaža te ima raznoliku ponudu zdrave prehrane.
-Ovaj projekt je iskorak u ponudi koja nije svakodnevna i uobičajena na ovim prostorima te se mi iz Udruge poslodavaca nadamo kako će se ubrzo isplatiti, rekao je Miloloža.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.