Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Istine i laži filma „Društvena mreža“ – Zuckerbergov lik krivo je prikazan

David Kirkpatrick, autor knjige „The Facebook Effect“, tvrdi da novi film o mreži svih mreža netočno prikazuje motive za stvaranje te stranice. Olle Agebro je razgovarao s njim o istinama i lažima filma „Društvena mreža.“ On je za Metro izjavio kako je po njemu, Najvažnija stvar je to što nedostaje Zuckerbergova vizija koju je imao o novom obliku komunikacije koji je omogućio ljudima da međusobno razmjenjuju informacije. Zuckerberg se suočio s problemima na način računalnog stručnjaka, a ne kao da je opsjednut djevojkama i kao da traži osvetu jer su ga odbijale.

David Kirkpatrick, autor knjige „The Facebook Effect“, tvrdi da novi film o mreži svih mreža netočno prikazuje motive za stvaranje te stranice. Olle Agebro je razgovarao s njim o istinama i lažima filma „Društvena mreža.“ On je za Metro izjavio kako je po njemu, Najvažnija stvar je to što nedostaje Zuckerbergova vizija koju je imao o novom obliku komunikacije koji je omogućio ljudima da međusobno razmjenjuju informacije. Zuckerberg se suočio s problemima na način računalnog stručnjaka, a ne kao da je opsjednut djevojkama i kao da traži osvetu jer su ga odbijale.

Gledano iz vaše perspektive, koji je najinteresantniji aspekt priče o Facebooku kojeg Aaron Sorkin (scenarist) i David Fincher (redatelj) nisu uključili u film?

Najvažnija stvar je to što nedostaje Zuckerbergova vizija koju je imao o novom obliku komunikacije koji je omogućio ljudima da međusobno razmjenjuju informacije. Zuckerberg se suočio s problemima s kojima se susretao kao što bi to činio svaki računalni stručnjak, a ne kao da je opsjednut djevojkama i kao da traži osvetu jer su ga odbijale. Nadalje, film uopće ne pokazuje da se shvatilo što Facebook zapravo je. A to ne iznenađuje obzirom da ni Sorkin ni Fincher, kako su sami izjavili, ne koriste Facebook i uopće nisu zainteresirani za njega.

Ja imam sasvim drugačiju sliku o Zuckerbergu od onoga kakvim ste ga Vi prikazali. Što mislite zašto su ga filmaši odlučili prikazati u ne baš dobrom svijetlu?

Mislim da su ga filmaši zaista htjeli prikazati kao slabića, jer to im je odgovaralo za priču. Motivi za stvaranja društvene mreže koji su pripisani filmskom liku su ti da on želi impresionirati jednu djevojku. Morali su ga učiniti nesigurnim i histeričnim. U stvarnosti mislim da on nema Aspergerov sindrom (autistični poremećaj) iako je sposoban jako se fokusirati i dobro skoncentrirati. U jednu ruku, on je malo distanciran. Ali ljudi s ozbiljnim stanjem kao što je Apergerov sindrom imaju problema s normalnom komunikacijom, a koliko ja znam, Mark uopće nije takav. On ima odlične komunikacijske vještine, naročito onda kad ih želi koristiti. Šteta je da je Sorkin imao potrebu oslabjeti Marka kako bi se zadovoljila priča. Postoje mnoge stvari u filmu koje su istinite i s kojima je korisno poistovjetiti se, ali Zuckerberg iz filma vjerojatno ne bi mogao biti dovoljno fokusiran niti dovoljno motiviran da stvori nešto fantastično poput Facebooka. On bi bio previše zaokupljen borbom s vlastitim demonima.

Cijeli članak pročitajte na Metro portalu

Ekskluzivno: Istine i laži o Facebooku


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.