Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Istraživanje zadovoljstva zaposlenika

Zid poslovnog uspjeha
Zid poslovnog uspjeha

Angažiranost zaposlenika je onaj ključan sastojak ‘formule uspjeha’ koji osigurava izvrsnost tvrtke u svakom pogled. Bilo da želite pojačati svoj tržišni udio, nadići konkurenciju ili privući nove talente, krenut ćete od svog najvećeg kapitala – zaposlenika.

Najbolji uvid u zadovoljstvo i angažiranost zaposlenika poslodavac može dobiti provođenjem anonimnog istraživanja na razini tvrtke, kako bi od samih zaposlenika dobio transparentne povratne informacije koje se zatim statistički obrađuju. Krajnji rezultat precizno je izmjeren stupanj angažiranosti zaposlenika. Iz tog razloga vas pozivamo na sudjelovanje u Istraživanju zadovoljstva zaposlenika.

Anonimni upitnik koji popunjavaju zaposlenici sastoji se pitanja koja su podijeljena u 9 kategorija:

  1. Izazovnost radnih zadataka
  2. Lojalnost zaposlenika
  3. Organizacija rada
  4. Radni uvjeti
  5. Osobni rast i razvoj
  6. Uključenost u donošenje odluka
  7. Posvećenost poslu
  8. Međuljudski odnosi
  9. Komunikacija u tvrtki

Rezultati ostvareni unutar četiri kategorije (osobni rast i razvoj, uključenost u donošenje odluka, međuljudski odnosi te komunikacija u tvrtki) dodatno se analiziraju i vrednuju u okviru zasebne cjeline, ANGAŽIRANOST zaposlenika.

Priključite se istraživanju u provedi MojPosao portala najkasnije do 20.11 i saznajte svoje mogućnosti za još bolje rezultate.

 

Pročitajte još:

Ljudski resursi

Koliko ljudi u Hrvatskoj radi posao za koji iskreno mogu reći da ih ispunjava?

Ljudski resursi

Do nepredviđene zvonjave naših telefona najčešće dolazi zbog izvanrednih situacija na poslu, primjerice hitnih upita klijenata koje je potrebno riješiti, 'uskakanja u cipele' kolege...

Novosti

Svaki poslodavac želi zadovoljnog i motiviranog zaposlenika koji će svojim radom pridonositi boljitku tvrtke i koji će dugi niz godina biti prisutan u organizaciji,...

Lifestyle

Poslovni bonton, odnosno bonton u poslovnim odnosima, može se definirati kao skup opće prihvaćenih pravila ponašanja koja se temelje na društvenim normama i važan...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.