Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Izgradite uspješan tim

U praksi se uvijek pokaže da kandidat koji se poklapa s vrijednostima i vizijom tvrtke iskače od drugih kandidata. Uspješni poduzetnici shvaćaju da su zaposlenici njihova najvrednija imovina i da se isplati svaka kuna koju ulože u to.

<a href="https://www.freepik.com/free-photos-vectors/background">Background vector created by Freepik</a>

Izgradnji tima trebate posvetiti posebnu pažnju. Kao što biste trebali definirati svog idealnog klijenta tako isto morate znati s kakvim ljudima želite raditi i surađivati te napraviti profil idealnog djelatnika za svako radno mjesto koje vam je potrebno u tvrtki.

Sjetite se svojih poslovnih vrijednosti i vizije te svoje poslovne vrijednosti svakako uključite u izradu profila. Važno je da su vaše vrijednosti i vrijednosti vaše tvrtke usklađene s vrijednostima vašeg tima. Samo tako možete izgraditi uspješan odnos i ostvariti sve rezultate i ciljeve koje ste si zadali. Ovo naročito dolazi do izražaja u teškim vremenima kad treba ustrajati i ostati na putu. Zajedničke vrijednosti su one što će vam pomoći da uspijete prebroditi sve poteškoće koje vam se nađu na tom putu. A bit će ih, ne ide uvijek sve glatko.

Prilikom selekcije kandidata i zapošljavanja ljudi posebnu pažnju posvetite otkrivanju njihovih poslovnih vrijednosti i koliko su one kompatibilne s vašima. Ukoliko nemate zajedničke, ili slične vrijednosti bolje da ne zapošljavate takvog kandidata jer nikada nećete pronaći zajednički jezik. Ono što je njemu važno nije vama i obrnuto. Teško će vas takva osoba slijediti i većinom će biti u otporu.

U današnje vrijeme se podrazumijeva da kandidat zadovoljava kriterije koje tražite u pogledu stručne spremei zvanja koje je potrebno za to radno mjesto te da posjeduje dodatne vještine koje tražite. Svakako uz CV tražite i da vam pošalju motivacijsko pismo.

U motivacijskom pismu trebali biste saznati kriterije kandidata i razloge zbog kojih se prijavljuje na vaše radno mjesto. Na razgovoru za posao postavljajte što više pitanja kako biste dobili što više informacija o kandidatu da vidite uklapa li se u vaš tim ili ne. Svakako ga pitajte zašto se odlučio javiti baš na vaš oglas i što ga je privuklo.

Također morate dobiti odgovor i na pitanje što mu je važno u poslu, koje su to poslovne vrijednosti od kojih ne bi odstupio i zašto. U odgovoru zašto krije se njegova motivacija. Pažljivo slušajte odgovore i zapisujte ih. Pitajte ga i što očekuje od posla kod vas i što želi postići. I naravno njegovo dosadašnje iskustvo.

Ne znam ni sama koliko sam odradila intervjua za posao za svoje klijente i u praksi se uvijek pokaže da kandidat koji se poklapa s vrijednostima i vizijom tvrtke iskače od drugih kandidata.

Nakon što ste pažljivo odabrali tim suradnika koji će raditi za vas potrebno ih je educirati i upoznati s procesima rada i s onim što vi očekujete o njih. Uspješne tvrtke maksimalno se trude da njihovi zaposlenici popune praznine u znanju organizirajući im treninge takozvanih soft skills vještina.

Uspješni poduzetnici shvaćaju da su zaposlenici njihova najvrednija imovina i da se isplati svaka kuna koju ulože u to. Upravo tvrtke s najobrazovanijim i najiskusnijim djelatnicima vladaju na tržištu.

Često me moji klijenti kad dogovaramo suradnju i treninge za njihove djelatnike pitaju: ‘Što ako uložim novac u njihovu edukaciju pa oni onda odu i napuste tvrtku?’ Hm, a zamislite da ne uložite novac u edukaciju svog tima, a oni ostanu kod vas? Što tada? Kako mislite konkurirati na tržištu i ostvarivati profit s needuciranim timom? Što će se dogoditi ako pokušate uštedjeti novac na pogrešnim stvarima tako što nećete ulagati u svoj tim? Tada ćete ili propasti ili ispasti iz biznisa. Ili još gore, ostat ćete prosječna tvrtka.

Ukoliko vam djelatnik ili član tima i ode budite sretni zbog toga. To samo znači da nije niti bio za vaš tim. Bolje da ode odmah nego kasnije. Oni koji ostanu, zajedno s vama izgradit će uspješnu i profitabilnu tvrtku kakvu i želite.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.