Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Jačanje brenda motiviranim i zadovoljnim zaposlenicima

Jačanjem brenda iznutra postižete dvostruku reklamu.

Interni brending obavlja se unutar same kompanije. Služi za jačanje svijesti zaposlenika i buđenje osjećaja pripadnosti, a od velike je pomoći ako se tvrtka suočava sa složenim promjenama poput vlasničke strukture, odlaska dugogodišnjega direktora ili promjene vlasničke strukture.

Ciljano znanje

Najbitniji faktor internog brendinga jest komunikacija od zaposlenika do marketinga. Ta vrsta komunikacije omogućuje da zaposlenici znaju dobre i kvalitetne informacije. Zaposlenici se ciljano obavještavaju o  informacijama vezanima uz kompaniju, koje onda mogu iskoristiti u razgovoru i suradnji s klijentima.

Prvi korak u upoznavanju zaposlenika s ciljem komunikacije jest definiranje ciljeva. Evo nekoliko pitanja na koja se treba dati odgovor za definiranje strategija, a napomenuta su u studiji CMA brendinga.

  1. Što zaposlenik mora znati o tvrtki?
  2. U što zaposlenici trebaju vjerovati?
  3. Što zaposlenici trebaju učiniti?
  4. Analizirajte točke na kojima zaposlenici kontaktiraju s klijentima.
  5. Pronađite način na koji ćete zaposlenicima prikazati rezultate.
  6. Analizirajte i utvrdite pet glavnih vrijednosti brenda.

Upoznajte zaposlenike s novim reklamama i novim ustrojem u slučaju drastičnih promjena. Prvo zaposlenike upoznajte s novim proizvodom i recite im što javnost misli o njemu.

Zadovoljni zaposlenici daju više

Istina je početak marketinga koji kreće iz sustava prema van. Važno je znati vjeruju li zaposlenici u vaš proizvod ili uslugu koju nudite, jesu li potpuno uz vas, žive li (za) vaš brend.

Također, važno je zaposlenike upoznati s novim strategijama i inicijativama koje se događaju u tvrtki. Ako zaposlenici ne mogu ili ne žele poduprijeti plan, učinak može biti neugodan i negativan.

Ako mislite da zaposlenici ne mogu djelovati u pozitivnom smjeru dobivenim informacijama prema klijetima, u krivu ste. Uzmite u obzir na su zaposlenici u stalnom kontaktu s korisnicima, s njima razgovaraju, susreću se i pružaju im potporu nakon prodaje.

Iskoristite zaposlenike kao fokus grupu preko koje možete dobivati bitne informacije jer tko zna bolje vaše klijente od zaposlenika? Imat ćete tako pristup informacijama i mišljenjima koje inače ne bi doznali. Ali ne zaboravite, ruka ruku mije.


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Financije

Nova godina, novi uvjeti za odlazak u mirovinu  – zvuči kao loš novogodišnji dar, zar ne?

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.