Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Je li vaš marketing pregazilo vrijeme?

U fokusu današnjeg marketinga nisu samo proizvod ili usluga koju pokušavate prodati, već i način na koji to pokušavate ostvariti.

U fokusu današnjeg marketinga nisu samo proizvod ili usluga koju pokušavate prodati, već i način na koji to pokušavate ostvariti.

Portal Inc. donosi najčešće marketinške tehnike i metode koje tvrtke još uvijek koriste, a u današnje su vrijeme iritantne, nevažne ili naprosto zastarjele:

Metoda hladnog poziva

Ova metoda smatra se zastarjelom, pogotovo ako je riječ o nasumičnom telefonskom “maltretiranju” mogućih potrošača. Istražite tko su vaši potencijalni partneri, klijenti i potrošači i prilagodite vašu prodajnu strategiju. Davanje prednosti kvantiteti nad kvalitetom na današnjem zasićenom tržištu nema smisla.

Prodaja je važnija od uspjeha

Zadržavanje odanosti potrošača trebalo bi biti u fokusu prodajne strategije. Kad je poslovanje usmjereno isključivo na prodaju te nakon toga zanemaruje potrošače, male su šanse kako će se oni vratiti. Ukoliko se neprestano brinete za zadovoljstvo vaših potrošača, njihovi su povratak i odanost neizbježni.

Još uvijek šaljete spam!

Prije 15 godina, sve nas je radovao svaki novi e-mail čak i ako mu je svrha bila prodati proizvod ili uslugu. S današnjom količinom mailova koja svakodnevno stiže u naše elektronske sandučiće, teško je pratiti samo njihove naslove. Ipak, tvrtke još uvijek šalju beskonačan broj mailova, umjesto da se potencijalnim klijentima predstave na poslovnim mrežama poput LinkedIn-a.

Razmišljate od 9 do 5!

Kad je riječ o razvoju poslovanja, malo koja tvrtka još uvijek razmišlja u vremenskom okviru od 9 do 5, čemu su  značajno doprinijeli i online mediji te upotreba društvenih mreža. Stručnjaci napominju kako razvoj tvrtke nije ograničen samo na službeno radno vrijeme.

Promocija bez pokrića

Menadžeri se danas nalaze pod velikim pritiskom, a prvi redovi prodaje prisiljeni su ispuniti velika očekivanja i zanemariti iskustva potrošača. Marketing i prodaja trebali bi se usredotočiti na one koji već tragaju za vašim proizvodom ili uslugom. Umjesto promidžbe, u prvi plan stavite kvalitetu.

Nepoznavanje društvenih mreža

Velik broj tvrtki smatra kako je za uspješnu strategiju razvoja na društvenim mrežama, dovoljno otvoriti Facebook ili Twitter profil i objavljivati oglasne poruke. Korisnici  društvenih mreža ne žele gledati oglase za vaše posao. Tome služi televizija.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.