Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Je li vas “preveslala” PR agencija?

Priča ide otprilike ovako : Klijent upoznaje PR agenciju, PR agencija daje velika obećanja, Klijent angažira PR agenciju i vrlo brzo je nezadovoljan s njenim radom.

Priča ide otprilike ovako : Klijent upoznaje PR agenciju, PR agencija daje velika obećanja, Klijent angažira PR agenciju i vrlo brzo je nezadovoljan s njenim radom.

Klijent kreće u potragu za drugom agencijom i tako sve ispočetka. Kako biste izbjegli ovaj začarani krug, portal Inc. donosi tri najčešće priče kojima agencije nastoje „kupiti“ klijenta:

1.Vi ste zvijezda !

Ne dopustite da vas zbuni pretjerano laskanje od strane agencije. Svatko voli čuti kompliment, ali na kraju su ipak bitni rezultati. Ukoliko grandiozno obećanje zvuči predobro da bi bilo istinito, najvjerojatnije i jest. Zaboravite na ego i usredotočite se na konkretne planove.

2. Možemo doći do bilo koga!

Liste kontakata uvijek su dobar mamac za klijente koji često vole pitati predstavnike PR agencije kakve su njihove veze s medijima.
Ukoliko čujete obećanja poput “Bit će na naslovnicama svih dnevnih novina i prva vijest u Dnevniku”, potražite drugu agenciju.  Zaposlenici PR agencija najčešće imaju brojne kontakte s medijima, no velika je razlika imati nečiju e-mail adresu ili ga osobno poznavati.

3. Ništa nije nemoguće!

Čuvajte se onih koji obećavaju sve i svašta i na svako pitanje odgovaraju s “da”. Pravi PR-ovac reći će vam “Ne” iako je to odgovor koji ne želite čuti. Ponekad će vam upravo to „Ne“ uštedjeti vrijeme i novac. Kad tražite PR agenciju, razmatrajte one koji su iskreni u svojim mogućnostima, predani vašem brandu i vizije vaše tvrtke.

Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

U budžetima mnogih tvrtki sljedeće godine se zbog rezanja troškova vjerojatno neće naći odnosi s javnošću odnosno PR (Public Relations).

Komunikacija

Analizirajući mnoge uspješne govornike možemo izvući neke karakteristike koje nose svi oni koji nam se u svojim nastupima čine dobrima.

Komunikacija

Smatrate da biste trebali poraditi na PR-u svoje kompanije, ali ne znate gdje biste počeli?

Komunikacija

Za ovogodišnji Grand PRix Hrvatska je udruga za odnose s javnošću primila rekordan broj prijava. Za tu najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.