Klijent kreće u potragu za drugom agencijom i tako sve ispočetka. Kako biste izbjegli ovaj začarani krug, portal Inc. donosi tri najčešće priče kojima agencije nastoje „kupiti“ klijenta:
1.Vi ste zvijezda !
Ne dopustite da vas zbuni pretjerano laskanje od strane agencije. Svatko voli čuti kompliment, ali na kraju su ipak bitni rezultati. Ukoliko grandiozno obećanje zvuči predobro da bi bilo istinito, najvjerojatnije i jest. Zaboravite na ego i usredotočite se na konkretne planove.
2. Možemo doći do bilo koga!
Liste kontakata uvijek su dobar mamac za klijente koji često vole pitati predstavnike PR agencije kakve su njihove veze s medijima.
Ukoliko čujete obećanja poput “Bit će na naslovnicama svih dnevnih novina i prva vijest u Dnevniku”, potražite drugu agenciju. Zaposlenici PR agencija najčešće imaju brojne kontakte s medijima, no velika je razlika imati nečiju e-mail adresu ili ga osobno poznavati.
3. Ništa nije nemoguće!
Čuvajte se onih koji obećavaju sve i svašta i na svako pitanje odgovaraju s “da”. Pravi PR-ovac reći će vam “Ne” iako je to odgovor koji ne želite čuti. Ponekad će vam upravo to „Ne“ uštedjeti vrijeme i novac. Kad tražite PR agenciju, razmatrajte one koji su iskreni u svojim mogućnostima, predani vašem brandu i vizije vaše tvrtke.