Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Jedini domaći lanac koji prodaje 100% certificiranu ekološku hranu

bio&bio je brand tvrtke Biovega, a razvio se nakon niza godina edukacije i stvaranja tržišne niše ekoproizovda.

Prije petnaest godina otvorena je kultna bio&bio trgovina u Ilici, pokrećući pionirski trend kvartovske trgovine za ljubitelje zdrave hrane i ekoloških proizvoda, ali i savjeta, druženja i doživljaja. Prema ideji vlasnika, supružnika Jadranke Boban Pejić i Zlatka Pejića, ideja o trgovini „na asfaltu“ koja nudi najbolje organske i cjelovite proizvode, uz dobru atmosferu i provjerene informacije suština je onoga što bio&bio predstavlja. Jedini domaći lanac koji prodaje 100% certificiranu ekološku hranu, danas broji 16 trgovina i web shop i ima priču koja pokazuje kako strast, dosljednost i odvažnost daju rezultate.

Sami smo sebi nametnuli najviše standarde – samo certificirani organski prehrambeni proizvodi mogu biti na našim policama. Tako poručujemo kupcima: u našoj trgovini ne moraš pregledavati hranu i tražiti oznaku za certifikat jer samo takvu hranu i prodajemo. Sve više kupaca to prepoznaje i cijeni, a nama je njihovo povjerenje dragocjenost koju želimo zadržati. Na kraju, nama ovo nije posao, to je životni poziv kojem smo potpuno posvećeni“, ističu Jadranka Boban Pejić i Zlatko Pejić

bio&bio je brand tvrtke Biovega, a razvio se nakon niza godina edukacije i stvaranja tržišne niše ekoproizovda. U vrijeme početaka nije bilo niti publike niti proizvoda kojima bi se trgovalo – pionirski projekt podrazumijevao je krenuti od početka. Stoga je kombinacija edukacije i trgovine u korijenu ovog poslovnog koncepta, po čemu je i danas prepoznat.

Jadranka Boban Pejić i Zlatko Pejić

Pred kraj rata, 1994. godine pokrenuli smo trgovinu na prvom katu u Ilici 72 jer je u istom prostoru postojala ustanova Makronova, gdje smo radili edukacijske programe, te prvi veganski restoran u Zagrebu. Željeli smo polaznicima naših seminara i posjetiteljima restorana omogućiti da kupe najkvalitetnije organske namirnice. Spoj edukacije i kvalitetnih informacija tj. kvaliteta usluge uz kvalitetne namirnice činio je posebnu atmosferu zbog koje su ta trgovina, kao i cijela Makronova i restoran, postali kultno mjesto gdje su se okupljali ljudi koji su željeli istražiti mogućnosti održivih stilova življenja. Stoga je bio&bio koncept nastavak ove priče“, prisjećaju se Pejići.

Ideja o trgovini “na asfaltu” koja nudi najbolje organske i cjelovite proizvode uz dobar savjet i provjerenu informaciju suština je onoga što bio&bio predstavlja. Uzajamna suradnja, poštivanje prirode i briga o vlastitom zdravlju kao preduvjet zdravog okoliša od početka su u korijenu bio&bio filozofije, što sugerira i sam logotip.

Iako je prošlo puno godina od prvih početaka, trgovina u Ilici 70 još uvijek je mjesto susreta, kraćih razgovora, dragocjenih savjeta i dobre atmosfere, čemu doprinose i educirani zaposlenici.

Od samog početka poslovanja jedan je od glavnih kriterija kvalitete bio&bio trgovina 100% organska hrana. bio&bio sa svojih 16 poslovnica širom Hrvatske i web shopom, jedini je domaći lanac trgovina na čijim se policama nalazi isključivo hrana s ekološkim certifikatom.

Lijepo je vidjeti da se stari običaj zadržao. Ova trgovina nosi taj dobri i vitalni duh pionirskih početaka, odvažnosti i neizmjerne strasti da se ostvari pozitivan utjecaj u sredini u kojoj postoji i dâ najbolje od sebe. Kad smo prvi put ušli u taj prostor zatekli smo puno ostataka prijašnjeg uređenja, željeza, drveta itd. Bilo nam je jasno da ne želimo to sve samo baciti u okoliš pa smo sve iskoristili/reciklirali za uređenje trgovine. Ovaj rođendanski mjesec iskoristit ćemo za nužna poboljšanja i unaprjeđenja, ali potpis Ilice ostat će prepoznatljiv“, zaključuju Pejići.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.