Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Ekološki proizvodi postali su zastupljeniji na hrvatskom tržištu

Key account manager, Igor Šebijan, iznio je smjernice za razvoj ekološki prihvatljivijih proizvoda u Hrvatskoj te naveo novitete u industriji.

Ekonomska i ekološka nesigurnost rezultirala je prelaskom na aktivnu brigu o sebi, zajednici i sigurnosti planete. Svakodnevni izbori utječu na okoliš i održiviju budućnost. Ključan trend današnjice je izbor zdravih, ekološki prihvatljivih namirnica. Jedan od brendova koji prati taj trend je i EKOZONA, koja je rezultat višegodišnjeg rada Biovege po proizvodnji ekoloških proizvoda.

Kakvi su planovi brenda na našem tržištu, koji su noviteti, na koji se način promijenila konzumacija ekoloških proizvoda u odnosu na prošlu godinu te kako se brend EKOZONA prilagodio i održao snažnu vezu s potrošačima, ispričao je Igor Šebijan, key account manager Biovege.

Što su to organski i ekološki proizvodi? Što znače ekološki certifikati koje nose?

Riječi organsko, eko i bio su sinonimi. Označavaju proizvode koji udovoljavaju pravilima ekološke proizvodnje i imaju eko oznaku.  Samo proizvodi koji imaju eko certifikat mogu se tako i deklarirati. Za certifikaciju postoje ovlaštena  kontrolna  tijela koje takve certifikate izdaju nakon što su zadovoljeni svi potrebni uvjeti za dobivanja certifikata.

Kako je najlakše prepoznati ekološke proizvode, odnosno proizvode koje nose potrebne ekološke certifikate?

Ekološki proizvod koji na sebi ima eko oznaku, odnosno ekološki znak,  je eko proizvod i po tome se može prepoznati. Za europsko, kao i za hrvatsko tržište, to je logo „zelenog listića“ propisan od strane EU. Takav znak nose i hrvatski i uvozni proizvodi.  Proizvodi koji nemaju takvu oznaku nisu eko bez obzira imaju li naziv  domaći, prirodni ili lokalni.

Igor Šebijan, key account manager Biovege

Primjećujete li razliku u vidljivosti i konzumiranju organskih i ekoloških proizvoda sada, u odnosu na prethodne godine?

U posljednjih deset godina, u odnosu na prethodno razdoblje, eko proizvodi su svakako postali dostupniji kupcima.  Proizvodnja eko hrane i udjeli poljoprivrednih površina na kojima se uzgaja, rastu iz godine u godinu, a time su  količine i  cijene u odnosu na prethodni period postale dostupnije potrošačima.

Postoji percepcija da su zdravi i organski proizvodi skuplji i teže dostupni od ostalih proizvoda. Slažete li se s time?

Ova percepcija postoji oduvijek. Eko proizvodi zahtijevaju složeniji i skuplji proces proizvodnje. Često se u proizvodnji ne može koristiti isključivo mehanizacija, nego ima dosta uloženog ljudskog rada. Teža dostupnost često ovisi o potražnji i limitima koje eko proizvodnja ima na svjetskom  tržištu – nema neograničenih količina.

Možete li s nama podijeliti koji su najtraženiji EKOZONA proizvodi? Postoje li proizvodi za koje predviđate rast popularnosti u budućnosti? Zašto?

Najtraženiji su svakako proizvodi koje često koristimo u svakodnevnoj prehrani. To su sjemenke, pahuljice, tjestenine, žitarice i sl. Dio asortimana koji je u rastu i prepoznat od strane potrošača su zdrave grickalice, bilo slane ili zaslađene složenim šećerima. Trendovi često određuju rast određene kategorije, a na nama je da isto predvidimo i ponudimo kupcima.

Smatrate li da će trend zdrave i održive prehrane rasti i ojačati u budućnosti? Zašto? Na koji način?

Naravno da će ti trendovi narasti i ojačati. Novi potrošači su mladi  ljudi  kod kojih je uvelike prisutna svijest o održivom i zdravom načinu života. Isto tako je bitno naglasiti da su potrošači danas puno informiraniji, provjeravaju proizvode, istražuju i brinu o tome što kupuju te čime se hrane.  Oni su  osviješteni kupci i u budućnosti će sigurno još više voditi brigu o planetu i sebi.  

Imate li u planu lansiranje novih EKOZONA proizvoda? Što čeka brend u budućnosti?

Brend treba širiti prema potrebama potrošača i prema trendovima potrošnje koji slijede.  Noviteti koji slijede još ove godine  su u kategoriji svježih proizvoda od soje te u kategoriji grickalica.

EKOZONA proizvodi dostupni su u svim bolje opremljenim trgovinama, a cjelokupni pregled asortimana možete pronaći ovdje


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.