Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Jedinstveni proizvod ili usluga su jedini pravi put

Koristeći usluge hotela za organizaciju različitih konferencija i seminara, posebno sam se ugodno iznenadila surađujući s jednim hotelom u Stubičkim Toplicama. Ispunili su sve što su obećali, zaposlenici su bili više nego ljubazni i uslužni, bilo je uredno i brinuli su se o nama. Nije nas iznenadio ni iznos na računu. Međutim, neki će reći da taj hotel nije ono što se traži u kongresnom turizmu zbog starije gradnje i stila. Pitanje je što danas gosti očekuju?

Koristeći usluge hotela za organizaciju različitih konferencija i seminara, posebno sam se ugodno iznenadila surađujući s jednim hotelom u Stubičkim Toplicama. Ispunili su sve što su obećali, zaposlenici su bili više nego ljubazni i uslužni, bilo je uredno i brinuli su se o nama. Nije nas iznenadio ni iznos na računu. Međutim, neki će reći da taj hotel nije ono što se traži u kongresnom turizmu zbog starije gradnje i stila. Pitanje je što danas gosti očekuju?

Jesu li luksuzni interijer ili ljubazno osoblje i suradnju u skladu s ponudom? Vanjski izgled nekih zagrebačkih hotela s „više“ zvjezdica samo je lijepi celofan proizvoda i usluga koje su daleko od tog blještavila. Uskladiti pakiranje sa sadržajem danas više nije jednostavno, posebno kada zaposlenici ne razumiju u potpunosti značaj srdačnosti i ljubaznosti u odnosu s klijentima, kao ni važnost odgovora na reklamaciju.

Što su to jedinstveni proizvodi?

Svaki proizvod i usluga moraju ponuditi jedinstvenost na tržištu i pokazati da su u nečemu najbolji. To može biti kvaliteta, brzina isporuke, atmosfera na prodajnom mjestu, širina asortimana, atraktivan dizajn i slično. Danas prosječnost više nije dovoljna, jer su takve tvrtke i proizvodi prvi na udaru u vremenu krize.

Karl Pilsl je analizirao 150.000 njemačkih poduzeća koja su bankrotirala i zaključio: „Jednostavno imamo previše sličnih tvrtki koje zapošljavaju slične zaposlenike sa sličnim obrazovanjem i koji obavljaju slične poslove. Uz to imaju slične ideje, proizvode slične stvari po sličnim cijenama i slične kvalitete“.

Održati obećanje – neprocjenjivo

Ukoliko poduzeće pripada toj skupini, može očekivati zaista tešku budućnost u vremenu potpunog gubitka solidne sredine u kojoj se u prošlosti moglo jako lijepo živjeti i poslovati“.

Turbulentno tržište i zahtjevni klijenti više ne cijene površnost i prosjek, već žele veću korist za sebe, žele ostvariti svoje želje, riješiti problem i slično. U tome im ne mogu pomoći osrednji proizvodi i usluge, jer za sebe žele samo najbolje.

Kao što je važno da kvaliteti pridružimo odgovarajuću promociju, tako je važno da i imidž potvrdimo održavanjem obećanja klijentima. Neistinite tvrdnje budu brzo otkrivene, a tržište rijetko prašta takve greške.

www.filaks.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.