Izdvojeno

Još više stežite remenje! Sve je poskupjelo!

Iako je ovomjesečni barometar cijena ukazivao na veliki trend pojeftinjenja u odnosu na studeni ove godine, dogodila se potpuno suprotna situacija nakon usporedbe cijena iz prosinca 2010. godine s cijenama očitanim prije nekoliko dana.

Iako je ovomjesečni barometar cijena ukazivao na veliki trend pojeftinjenja u odnosu na studeni ove godine, dogodila se potpuno suprotna situacija nakon usporedbe cijena iz prosinca 2010. godine s cijenama očitanim prije nekoliko dana.

Od 52 artikla, na kojima je došlo do promjene cijene u najmanje 4, od promatranih 7 supermarketa, njih čak 37 je poskupilo dok ih je samo 15 pojeftinilo, stoji u istraživanju portala nezavisnog portala Supermarketi.info koji je objavio godišnju analizu cijena u supermarketima za 2011. godinu..

Kategorija osnovnih živežnih namirnica pokazuje najveće poskupljenje. To nažalost najviše udara po džepu većine građana.

Prema analizi poskupilo je glatko i oštro brašno što će se posljedično odnositi i na poskupljenje cijene. Cijena bijelog šećera u prosjeku je preko 30% viša u odnosu na prosinac prošle godine.

Poskupilo je mlijeko od 15%, jogurt od 10% te meso u prosjeku od 10-18%.  Suncokretovo ulje je u prosjeku 9% skuplje, dok je jedan od derivata ulja – margarin, skuplji prosječno za čak 14%.

Voće i povrće jeftinije od prošle godine

Češnjak je jeftiniji u prosjeku više od 57% u odnosu na prosinac prošle godine, tikvice oko 26%, rajčica više od 32%, banane oko 18%, žuti luk oko 28%. Jedino je mrkva u odnosu na prosinac 2011. skuplja čak 56%.

Tablica svih uočenih razlika u cijenama očitanih ovog prosinca u odnosu na prosinac prošle godine

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version