Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kada klijentu reći “zbogom”!

Iako se u kriznim vremenima malo koja tvrtka odlučuje na tako drastične mjere, ponekad je otpustiti klijenta korak koji vam može uštedjeti vrijeme i novac.

Iako se u kriznim vremenima malo koja tvrtka odlučuje na tako drastične mjere, ponekad je otpustiti klijenta korak koji vam može uštedjeti vrijeme i novac.

Iako će se gubitak klijenta odraziti na vašu financijsku poziciju, postoje situacije u kojima je bolje na vrijeme raskinuti poslovni odnos od kojega imate više štete nego koristi.

Portal Inc. donosi četiri takva scenarija:

1.    Klijent vas omalovažava

Život je prekratak za poslovanje s ljudima koji vas i vaše zaposlenike tretiraju kao građane drugog reda. Klijent koji izaziva neprekidni stres u vašoj tvrtki kao kolateralnu štetu prouzročit će sumnju zaposlenika u vaše liderske kvalitete.

2.    Klijent ne cijeni dovoljno vaš trud

Cijena vaših usluga uključuje vrijednost i kvalitetu same usluge, uloženi trud i posvećenost tvrtke. Ukoliko klijent neprestano pokušava sniziti cijenu, očito ne poštuju vrijednost onoga što prodajete. Ako nije došlo do pomaka u kvaliteti nema razloga da pristanete na nižu cijenu.

3.    Klijent se pretjerano mješa u vaš posao

Klijent je vaše usluge odabrao s razlogom. Naravno da nije uvijek moguće reći klijentu što ga ide, no pretjerano « nestručno » uplitanje klijenta u « stručni » posao može dovesti do neželjenih situacija. Uvjerite klijenta kako ste stručnjaci u svom poslu jednako kao i oni u svojem.

4.    Klijent ne poštuje vaše ključne vrijednosti

Postoji cijeli set uvjerenja kojim se vodi vaše poslovanje. Ukoliko klijent ne dijeli iste stavove te očekuje da poslovanje prilagodite njihovim ne baš u potpunosti « legalnim » metodama, možda je vrijeme da se pozdravite.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.