Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Više volite sami sebe i bolje ćete poslovati

Svijet kakav vidimo pravi je pokazatelj stanja našeg uma, naših strahova, želja i svega onoga što prevladava u nama.

Svijet kakav vidimo pravi je pokazatelj stanja našeg uma, naših strahova, želja i svega onoga što prevladava u nama. Tako često prepuni samopouzdanja osvojimo publiku gdje god se pojavili, sklapamo najveće poslove sigurni u vlastiti uspjeh te privlačimo druge koji samo žele biti u našoj blizini.

Za gomilu nedoumica i problema u našoj svakodnevici često kažemo kako su samo u našoj glavi. Brojna stanja našeg uma, poput nerealnih strahova i niskog samopouzdanja, samo su jedna od igara koje nam život pruža. Nadići ili zaboraviti sve zamišljene nepremostive prepreke uspijevaju samo najjači i najsamouvjereniji.

Svijet kakav vidimo pravi je pokazatelj stanja našeg uma, naših strahova, želja i svega onoga što prevladava u nama. Tako često prepuni samopouzdanja osvojimo publiku gdje god se pojavili, sklapamo najveće poslove sigurni u vlastiti uspjeh te privlačimo druge koji samo žele biti u našoj blizini.

Znači istina je – ako volite sami sebe, voljet će vas i drugi, a vjerojatno ćete bolje i poslovati.

Riješite se nesigurnosti

Svi smo ponekad nesigurni, sumnjamo u sebe same i bojimo se rizika. To je potpuno normalno pa pogotovo u poslovnom svijetu i našem poslovanju koje nam stavlja kruh na stol. No, bitno je da ti strahovi nisu konstantni, i da vas ne koče na putu prema uspjehu. Jedna od najvažnijih stvari je vjerovati u sebe. Zašto? Zato što će vaši klijenti to vidjeti na vama i povjerovati vam.

Isto tako, ako budete često pomišljali kako niste dovoljno dobri, da ne vidite rješenje svojim problemima, ili da nećete moći ispuniti očekivanja vaših klijenata, ne samo da će vas takvima vidjeti i ostali, već ćete i sami početi vjerovati da svom poslu jednostavno niste dorasli.

Projiciranje na druge

Nemojte zaboraviti da ste vjerojatno nekomu uzor. Možda se baš netko od vaših zaposlenika ili kolega ugledao na vas. Pri tome, ako ćete posjedovati negativan stav, dopustiti depresiji i pasivnosti da vode glavnu riječ, one bi se mogle projicirati na ljude s kojima radite i s kojima poslujete, a ti razmjeri su tada van vaše kontrole. Vaši zaposlenici bi mogli izgubiti motivaciju i smanjiti produktivnost, klijenti i partneri bi mogli sumnjati u ispunjenje vaših obećanja, a tada vaš problem postaje veći – on postaje problem vaše tvrtke i cijelog poslovanja. To nikako nije dobra reklama.

Samopouzdanje na prvom mjestu

Istina je – onako kako vidite sami sebe, takvima će vas vidjeti i drugi. Budite pozitivni jer ljudi se uvijek osjećaju ugodnije i žele biti u društvu vedrih, samopouzdanih osoba, osoba koje time djeluju zadovoljnije i uspješnije. Kvalitetniji odnos s dobavljačima, klijentima i partnerima sigurno će imati osoba koja zrači pozitivnom energijom, osobom koja problem smatra izazovom, koja vjeruje u svoj posao i ‘profitan’ ishod svog poslovanja. Sigurno će vas pratiti dobar glas.


Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.