Kako aktivirati svoje resurse i zakoračiti u novu fazu?

Vjerujem da nas je razdoblje pandemije u zadnjih nekoliko mjeseci prisilio da velikom brzinom povlačimo poslovne poteze kako bismo kao poduzetnici preživjeli i nadživjeli krizu. Divno je vidjeti da se stvari polako normaliziraju no i dalje je situacija daleko od one prije pandemije.

Što kao poduzetnici možemo učiniti kako bismo aktivirali svoje resurse i zakoračili u novu fazu?

POTAKNIMO FLEKSIBILNOST

Vrijeme od prije par mjeseci nas je natjeralo da se okrenemo online poslovanju. Znamo da svaka naizgled nepovoljna situacija skriva priliku. Ako još niste, razmislite kako biste svoj biznis mogli prilagoditi online poslovanju i tako smanjili troškove, otvorili nova tržišta i imali dodatni kanal ako se poslovanju uživo ne može odvijati. Online usluge, direktna isporuka, web shop?

DJELUJMO U VIŠE PODRUČJA

Poslovanje u više područja, bez obzira koliko zahtjevno bilo, daje nam sigurnost. Ako jedna branša u kojoj djelujemo ide slabije, ostale preuzimaju veći značaj. Napravite strateški plan i razmislite u koja područja biste željeli ući, koja područja i djelatnosti vidite s potencijalom u budućnosti? Napravite trogodišnji plan i s vaše strane definirajte strategiju i ciljeve. Naravno da ćete se prilagođavati i okolnostima no uz ovakav GPS je puno lakše držati dobar smjer.

OSNAŽIMO MENTALNE MIŠIĆE

Situacija u kojoj smo se zatekli radi pandemije kada nikako nismo mogli utjecati na vanjske faktore nam je pokazala da kvaliteta našeg života ovisi o našoj mentalnoj stabilnosti. Ako smo bili dovoljno mentalno jaki i dobro upravljali sobom, situaciju smo iskoristili na najbolji moguće način, revidirajući život i pronalazeći u svakom trenutku nešto pozitivno. Nikad nije bilo veći interes za osobno mentoriranje klijenata koji mi se javljaju za mentoriranje jedan na jedan (više na www.ivabele.com). Ljudi su shvatili da je dobro upravljanje sobom jedina sigurnost u ekstremno nesigurnim vremenima i da uspjeh ovisi o nama samima.

ISKORISTIMO ODNOSE S POSTOJEĆIM KLIJENTIMA

Ako ste i u vrijeme krize bili u kontaktu sa svojim klijentima, pomažući im da sami prebrode krizu, napravili ste najbolji mogući potez. Zašto? Pravi brendovi, tvrtke i osobe u vrijeme krize pomažu klijentima i drugima, nudeći im znanje, povoljnije usluge i podršku. Bravi brendovi ne zaustavljaju marketinške aktivnosti za vrijeme krize i ne povlače se čekajući da kriza prođe. Pravi brendovi istrčavaju na teren i odgovaraju na pitanje „kako u ovom trenutku mogu biti koristan?“. Vaši klijenti će za vrijeme krize vrlo dobro vidjeti tko je uz njih i tko daje usprkos tome što klijenti trenutno ne mogu kupiti vaše proizvode.

OČEKUJMO IZAZOVE I NE ZAUSTAVLJAJMO SE

Uspješni ljudi očekuju izazove, ne bježe od njih već ih doživljavaju kao vanjski katalizator koji ih vodi nekom pametnom rješenju i boljem životu. Shvatimo svaki dan kao novu podjelu karata. Neka nam svaki dan bude prilika da s novom podjelom karata odigramo najbolje što znamo i tako nastavimo dan za danom. Ako znamo da će izazova i kriza biti, ne čudimo im se i ne kukamo. Shvaćamo da su izazovi ovdje da nas ojačaju i usmjere poslovanje u područje gdje ćemo biti najkorisniji. Ako svoj mozak namjestiti na pozitivno i da radi za vas, on će vam svaki dan davati nove ideje za nove klijente, nove suradnje, nove poslove, nova rješenja… Vjerujem da su teškoće blagoslovi, bez kojih bismo se teško sami odlučili korjenito mijenjati. Budimo zahvalni i na njima i sjetimo se da uspjeh ovisi o nama.

Iva Belé Success Concept potiče pojedince i tvrtke da aktiviraju svoju svrhu, ciljeve i unutarnje snage, kroz treninge, mentorstvo i motivacijske govore.

Koncept kombinira metodologiju i menadžersko iskustvo, omogućujući kod polaznika trenutne promjene i brzu implementaciju. Za više informacija, kontaktirajte nas.

Želite dobivati motivacijske poruke svaki radni dan? Prijavite se na Dnevnu dozu pozitive na www.ivabele.com

Podijeli

Odgovori

Top