Osim negativnih trendova koji su se prelili na domaće tržište, u Hrvatsku je napokon izvana stigao revolucionarni oblik marketinga.
Koncept grupne kupovine, u kojem ponuđač usluga snižava cijenu za 50% ili više kako bi privukao kupce preko specijaliziranih stranica poput Kolektiva.hr, iznimno je učinkovit način instantnog povećanja prometa, dovođenja novih kupaca i poboljšanja rezultata poslovanja.
Prednosti grupne kupovine
1. Kontrola troškova
Partner plaća točno određenu cijenu po novom kupcu kroz popuste koje osigurava, nema dodatnih troškova.
2. Veliki doseg promocije
Saznajemo da Kolektiva.hr, vodeća domaća tvrtka za grupnu kupovinu i prva koja je taj koncept donijela u Hrvatsku, ima bazu od nekoliko desetaka tisuća pretplatnika na dnevni newsletter, uz sličan broj posjetitelja same stranice te gotovo 50.000 fanova na društvenoj mreži Facebooku.
Na ovom primjeru vidimo da je svaki Kolektivin partner predstavljen ogromnom broju potencijalnih kupaca u samo 24 sata, po čemu je grupna kupovina jedna od najučinkovitijih marketinških metoda.
3. Transparentnost poslovanja
Učinak kampanje je transparentan i mjerljiv – broj prodanih kupona govori koliko je novih kupaca privukao ponuđač usluge.
4. Viralna promocija
Cijeli koncept je baziran na zadovoljstvu krajnjeg kupca. Dobivši odličnu uslugu uz nenadmašno nisku cijenu, on će ponovo posjetiti ponuđača usluga i preporučiti ga drugim potrošačima.
