Nije nikakva novost da je privlačenje prometa na vašu web stranicu ključno za ostvarenje veće konverzije i u konačnici povećanje prihoda. Uostalom, ako ljudi ne posjećuju vašu web stranicu, zasigurno neće naručiti proizvode online putem. No, čini nam se da se većina poslovanja u 2018. godini slagala tako da se što bolje optimizira pretraga putem tražilica (SEO) kako bi se povećao promet na stranicama.
SEO je učinkovita strategija digitalnog rasta, a samo putem Googlea provelo se 72 posto svih pretraživanja web stranica tijekom protekle godine, prema podacima s Net Marketsharea. Međutim, rastom i povećanjem interneta, sve više tvrtki ulazi u borbu kako bi bili najbolje rangirani u pretragama pomoću istih ključnih riječi, a izgledi za rangiranje I privlačenje željenog prometa na vašu web stranicu, samim time se smanjuju. Zato je najbolje rješenje brendova pronaći druge načine privlačenja prometa na web stranici. Iako je optimizacija tražilice učinkovita te bi sve tvrtke koje su online prisutne trebale uložiti u iste, SEO nije krajnje i jedino rješenje kada je u pitanju privlačenje prometa na web stranicu.
Ulaganje u društvene medije, blogove koje pišete kao gost-autor, redovni e-mail marketing, videosadržaji i digitalno oglašavanje sigurno će povećati promet na web stranici nadmašujući konkurenciju koja dolazi s istim SEO ključnim riječima.
Prije nego što marketingaši postave novu kampanju na web, trebali bi prvo razmotriti trenutačni promet i analitiku.
Upotrijebite alate kao što su Google Analytics i SEMRush da biste odredili dolazni promet, koliko dugo korisnici se zadržavaju na vašoj web stranici, web stranice i sadržaj koji najviše proučavaju te koliko vremena prođe prije nego napuste vašu web stranicu.
Pristup tim informacijama omogućit će vam da stvorite bolju i jaču strategiju na kanalima koje ćemo istraživati i poboljšati vaše potencijalne klikovne stope.
Počnite pisati kao gost-autor
Kao gostujući bloger na drugim web stranicama postižete nekoliko ciljeva.
Prvenstveno, osnažuje vaš PR utjecaj te povećava vjerodostojnost vas kao stručnjaka u industriji u kojoj djelujete kao bi vaš utjecaj prilikom javnog izražavanja mišljenja.Kako bi vaši blogovi bili što učinkovitiji, pronađite tvrtke i web stranice za partnere koje dijele iste interese i traženu publiku kao i vi, te koje bilježe znatan promet na svojim stranicama kako bi to bilo isplativo.
Ako posao koji vodite sadrži blog, također možete i intervjuirati druge relevantne stručnjake te time potaknuti ispitanike i njihove tvrtke da podjele intervjue na svojoj društvenoj mreži i web stranici.
Uložite u društvene medije
Društveni mediji su rastuće tržište za poslovanje tvrtki. Uostalom, prema Sprout Socialu, društveni mediji direktno utječu na 74 posto kupovnih odluka potrošača. Razne platforme društvenih medija mogu djelovati kao razvijači branda što može imati dugoročni utjecaj na lojalnost i promet, kao i neposredne klikove i promet.
Obavezno se pobrinite da objavljujete na društvenim mrežama koje pokriva vaša demografska analitika.
Nažalost, algoritmi mnoštva društvenih medija pomiču poslovne vijesti na dno stranice te su potrebna dodatna financijska ulaganja u promociju kako bi se iste pojavile pri vrhu stranice. Međutim, plaćeni društveni mediji kao što su Facebook oglasi, jedan su od najjeftinijih oblika mrežnog oglašavanja i mogu pružiti snažan povrat ulaganja ako se dobro odrade – ključno je pronalaženje odlične marketinške tvrtke koja će kreirati izvrsnu i učinkovitu strategiju.
Koristite e-mail marketing
Iako postoje neka odstupanja vezana uz točan povrat ulaganja u e-mail marketing, većina se slaže u mišljenju da je to jedan od najučinkovitijih marketing alata i pruža velik povrat investicija. Brandovi mogu promovirati proizvode i usluge putem e-mailova ili slanjem newslettera svojim pretplatnicima.
Kako biste maksimizirali pogodnosti koje nastaju putem e-mailinga, iskušajte A/B testiranje, segmentaciju i personalizaciju.
Takve taktike omogućavaju osobniju povezanost između vas i vaših klijenata, pomažu vam odrediti koji sadržaj im je interesantniji, te slanje e-maila kada će ih pretplatnici najvjerojatnije i otvoriti te se zainteresirati oko sadržaja istih.
Integrirajte video sadržaj
Videozapisi su iznimno učinkoviti, ali nedovoljno upotrebljavani oblici marketinga. Iako se mnoge tvrtke usredotočuju na blogove i sljedbenike Instagrama, bilježimo velik broj pogleda i dijeljenja videosadržaja koji se objave.
Prema Hubspotovom analizi video marketinga, 76 posto marketingaša tvrdi da je video sadržaj povećao promet na njihovoj web stranici.
Startup brijačnica Harry’s ima sjajan primjer implantacije video sadržaja u marketing. Ovaj kratki video klijente upoznaje s brandom, laganim i razigranim tonom, te informira potencijale kupce o podrijetlu tvrtke u interesantnim snimkama. Tvrtka je to pametno implementirala video na svoj web te podijelila putem društvenih medija.
Postoji mnogo videozapisa koje možete uključiti u tu strategiju, uključujući videozapise o brandu, kratke isječke za društvene medije, oglase, informativne sadržaje i demonstracije. Štoviše, ako se uklapa u vaš brand, idite korak dalje i ponudite webinare. To će digitalno angažirati korisnike, pružiti visoku vrijednost potrošačima, pa čak i pružiti vam priliku za prikupljanje e-poruka, što vam može pomoći pri prethodna tri koraka.
Online oglašavanje
Dok izvorne, neplaćene strategije koje pokreću promet predstavljaju san svakog branda, ponekad jednostavno ne možete pobijediti plaćene oglase.
Srećom, dani plakata i Mad Man kampanja su prošlost. Sada, gledajte prema jedinstvenim načinima oglašavanja i taktikama kao što su retargeting i remarketing. Oboje, i retargeting i remarketing oslanjaju se na kolačiće koji se ispuštaju na preglednike i prate korisnike kroz web aktivnosti. Retargeting zatim dostavlja potrošačima oglase vaše web stranice, potičući ih da ponovno posjete vaš web.
U međuvremenu, remarketing šalje korisnicima e-mailove na temelju njihove aktivnosti na vašoj web stranici.
Izvor Manager.ba/poslovnipuls.com