Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Kako (i zašto) izgraditi snažan brend?

Upravo digitalni marketing u današnje doba nalazi svoju široku primjenu u raznim industrijama i predstavlja temeljnu stratešku odrednicu poslovanja svih subjekata iz sektora.

U današnjem, turbulentnom, poslovanju nameće se pitanje kako uopće poboljšati prepoznatljivost brenda, odnosno kako iskoristiti današnje tehnologije za razvoj uspješnoga brenda?

U tom nam smislu digitalni marketing pruža velike mogućnosti koje valja iskoristiti. Upravo digitalni marketing u današnje doba nalazi svoju široku primjenu u raznim industrijama i predstavlja temeljnu stratešku odrednicu poslovanja svih subjekata iz sektora.

Alati digitalnoga marketinga ključni su kada je u pitanju brendiranje, bilo da se radi o osobi, proizvodu i/ili poslovnom subjektu. S obzirom na to da se pojavom internetskog marketinga, prvenstveno društvenih mreža, omogućila dvosmjerna komunikacija i sami potrošači imaju mogućnost sudjelovati u razvoju brenda.

Percepcija brenda stvara se tako indirektnim putem od strane potrošača koji putem društvenih mreža dijele svoj doživljaj i to zapravo predstavlja garanciju za uspješan razvoj brenda.S pozicije agencije koja aktivno radi na izgradnji brenda, treba se voditi računa o svim alatima koji pružaju povratnu informaciju od strane korisnika, od sofisticiranih tehnologija do obične jednostavne ankete o zadovoljstvu korisnika čije je provođenje nužno u okviru procesa. Pozitivni rezultati bit će potvrda kako kvalitete tako i brenda.

Stoga podsjetimo se još jednom prethodne teze koja kaže da je brendiranje proces koji zahtijeva rad i doprinos svih uključenih u bilo kakve aktivnosti poslovnog subjekta jer sama usluga i proizvod brenda direktno se prenosi na cjelokupni osjećaj koji pojedinac ima o brendu, koji se samim tim posljedično reflektira i na čitavo poslovanje.

Idealna bi bila situacija u kojoj bi postojao jasan operativni okvir na svim razinama, koordinirane aktivnosti te točno određene snage specijaliziranih stručnjaka koje pridonose cjelokupnom procesu brendiranja i izgradnje sveopće reputacije. No praksa u pravilu nije tako jednostavna i stoga ne treba odustajati niti od malih koraka. Rezultat možda neće biti tako strelovit i učinkovit pri prvim koracima, ali pozitivni efekt na pojedinim i/ili svim razinama zasigurno neće izostati. Ono što je ovdje od izrazitog značaja je – konstanta. Dakle, postaviti jasne ciljeve i plan te prema njima prilagoditi aktivnosti koje će se odraditi. No, imajte na umu da tada ne smijete odustati ukoliko ne vidite instant-rezultate.

Izgradnja brenda ne ide preko noći!

U biti, kada pogledamo, izgradnja snažnoga brenda temelji se na vrlo jednostavnim i logičkim pretpostavkama:

  • biti dosljedan u komunikaciji o vlastitim temeljnim vrijednostimana svim tržištima
  • ponuditi i promovirati samo najbolji proizvod i uslugu koju imamo
  • osigurati vrhunsku kvalitetu svih popratnih aktivnosti
  • beskompromisno osigurati kvalitetu u cijelome procesnom lancu
  • osigurati zadovoljstvo korisnika na svim razinama
  • osluškivati potrebe korisnika i njihova mišljenja te sukladno istima reagirati kontinuiranim poboljšanjem poslovanja.


Po struci magistar ekonomije, a u naravi Client Sucess Manager koja kroz strategiju digitalnog marketinga i personal brandinga potiče pojedince i tvrtke da dosegnu svoj maksimum. U svijet digitalnog marketinga ušla je gotovo slučajno, a od tada uspješno vodi agenciju iDigital. Osobno brendiranje je segment poslovanja u kojem se posebno dobro snalazi. Znatiželjna po prirodi stalno se usavršava. Osim što pohađa razne edukacije, sama organizira i vodi radionice iz digitalnog marketinga. Radoholičar je i zato posebno cijeni svoje slobodno vrijeme. Voli čitati, šetati i veliki je ljubitelj životinja, uz nju je uvijek vjerni francuski buldog Bobo.

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.