U današnjem, turbulentnom, poslovanju nameće se pitanje kako uopće poboljšati prepoznatljivost brenda, odnosno kako iskoristiti današnje tehnologije za razvoj uspješnoga brenda?
U tom nam smislu digitalni marketing pruža velike mogućnosti koje valja iskoristiti. Upravo digitalni marketing u današnje doba nalazi svoju široku primjenu u raznim industrijama i predstavlja temeljnu stratešku odrednicu poslovanja svih subjekata iz sektora.
Alati digitalnoga marketinga ključni su kada je u pitanju brendiranje, bilo da se radi o osobi, proizvodu i/ili poslovnom subjektu. S obzirom na to da se pojavom internetskog marketinga, prvenstveno društvenih mreža, omogućila dvosmjerna komunikacija i sami potrošači imaju mogućnost sudjelovati u razvoju brenda.
Percepcija brenda stvara se tako indirektnim putem od strane potrošača koji putem društvenih mreža dijele svoj doživljaj i to zapravo predstavlja garanciju za uspješan razvoj brenda.S pozicije agencije koja aktivno radi na izgradnji brenda, treba se voditi računa o svim alatima koji pružaju povratnu informaciju od strane korisnika, od sofisticiranih tehnologija do obične jednostavne ankete o zadovoljstvu korisnika čije je provođenje nužno u okviru procesa. Pozitivni rezultati bit će potvrda kako kvalitete tako i brenda.
Stoga podsjetimo se još jednom prethodne teze koja kaže da je brendiranje proces koji zahtijeva rad i doprinos svih uključenih u bilo kakve aktivnosti poslovnog subjekta jer sama usluga i proizvod brenda direktno se prenosi na cjelokupni osjećaj koji pojedinac ima o brendu, koji se samim tim posljedično reflektira i na čitavo poslovanje.
Idealna bi bila situacija u kojoj bi postojao jasan operativni okvir na svim razinama, koordinirane aktivnosti te točno određene snage specijaliziranih stručnjaka koje pridonose cjelokupnom procesu brendiranja i izgradnje sveopće reputacije. No praksa u pravilu nije tako jednostavna i stoga ne treba odustajati niti od malih koraka. Rezultat možda neće biti tako strelovit i učinkovit pri prvim koracima, ali pozitivni efekt na pojedinim i/ili svim razinama zasigurno neće izostati. Ono što je ovdje od izrazitog značaja je – konstanta. Dakle, postaviti jasne ciljeve i plan te prema njima prilagoditi aktivnosti koje će se odraditi. No, imajte na umu da tada ne smijete odustati ukoliko ne vidite instant-rezultate.
Izgradnja brenda ne ide preko noći!
U biti, kada pogledamo, izgradnja snažnoga brenda temelji se na vrlo jednostavnim i logičkim pretpostavkama:
- biti dosljedan u komunikaciji o vlastitim temeljnim vrijednostimana svim tržištima
- ponuditi i promovirati samo najbolji proizvod i uslugu koju imamo
- osigurati vrhunsku kvalitetu svih popratnih aktivnosti
- beskompromisno osigurati kvalitetu u cijelome procesnom lancu
- osigurati zadovoljstvo korisnika na svim razinama
- osluškivati potrebe korisnika i njihova mišljenja te sukladno istima reagirati kontinuiranim poboljšanjem poslovanja.
Po struci magistar ekonomije, a u naravi Client Sucess Manager koja kroz strategiju digitalnog marketinga i personal brandinga potiče pojedince i tvrtke da dosegnu svoj maksimum. U svijet digitalnog marketinga ušla je gotovo slučajno, a od tada uspješno vodi agenciju iDigital. Osobno brendiranje je segment poslovanja u kojem se posebno dobro snalazi. Znatiželjna po prirodi stalno se usavršava. Osim što pohađa razne edukacije, sama organizira i vodi radionice iz digitalnog marketinga. Radoholičar je i zato posebno cijeni svoje slobodno vrijeme. Voli čitati, šetati i veliki je ljubitelj životinja, uz nju je uvijek vjerni francuski buldog Bobo.