Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Kako je kampanja ‘Spasi nepce od dosade!’ postala hit: Kofein osvojio brončani Effie za učinkovitost

Kampanja ‘Spasi nepce od dosade!’ nije samo bila oglasna poruka, već je postala priča o tome kako jedan proizvod može promijeniti doživljaj i iskustvo.

U svijetu marketinga rijetko što može nadmašiti osjećaj kada se kreativnost, strateški pristup i suradnja spoje u jednu uspješnu priču. To je upravo ono što se dogodilo kada je brand agencija Kofein udružila snage s Podravkom kako bi oživjeli imidž Podravka ketchupa i osvojili srca potrošača.

Kampanja ‘Spasi nepce od dosade!’ nije samo bila oglasna poruka, već je postala priča o tome kako jedan proizvod može promijeniti doživljaj i iskustvo. Sve je počelo s jednostavnom idejom – kako probuditi osjetila i inspirirati potrošače da otkriju zabavni svijet ketchup okusa.

Kreativni tim agencije Kofein, pod vodstvom Alana Divkovića, nije samo razmišljao o marketinškim strategijama, već su duboko uronili u srž problema. Shvatili su da je ključ uspjeha u razumijevanju potrošača, njihovih želja i potreba. Kampanja nije bila samo o proizvodu – bila je o stvaranju emocije i povezanosti s potrošačima.

„Iza kampanje ‘Spasi nepce od dosade i kreirane platforme Zabavno lice rajčice’ stoji prilično ozbiljan rad. Suočeni s vrlo izazovnom tržišnom situacijom u kojoj se nalazio Podravka ketchup, fokusirali smo se na heavy usere kategorije, koristeći kompetitivne prednosti brenda te jednostavan, a trendovski izričaj kao dvije glavne poluge promjene. Dobro pozicioniranje i jasna komunikacija obično mogu napraviti puno više nego li lude ideje koje služe same sebi“, komentirao je Alan Divković, kreativni direktor Kofeina.

Antonia Šipić, voditeljica projekta, sjeća se kako su se ideje rađale iz sati diskusija i suradnje između agencije i Klijenta. Svaki detalj kampanje nije bio slučajan – svaka riječ, slika i gesta imali su svoje mjesto u većoj priči o revitalizaciji brenda. Od velike je važnosti razumjeti složenost tržišta i izvrsno poznavati ciljnu skupinu kako bi strategija koja je proizašla iz istog bila jednostavna i kako bi, posljedično, motivirala ciljanu skupinu na poduzimanje akcije. „Na obostrano oduševljenje, Klijentu se naš pristup odmah svidio i mogu reći da smo kliknuli na prvu. Prekrasno je kad vam Klijent toliko vjeruje i kad gotovo svaka faza projekta tako glatko teče. Tu smo vidjeli da smo odličan spoj i da će ova suradnja biti dobitna“ , izjavila je Antonia Šipić, voditeljica projekta.

A onda su došli rezultati. Kampanja nije samo povećala prodaju ketchupa, već je stvorila zajednicu ljubitelja okusa, udvostručila tržišni udio te je unaprijeđen image Podravka ketchupa.  “U našem svijetu samo je jedno mjerilo u konačnici bitno – efikasnost. Stoga nam je ovaj Effie posebno važan”, zaključio je Tomislav Krajačić, CEO brand agencije Kofein.

Effie nagrada na Danima komunikacija za brand agenciju Kofein nije samo priznanje za kreativnost i učinkovitost – to je potvrda da je prava priča uvijek najvažnija.


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.