Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako napisati prodajno pismo?

Odlučili ste krenuti s promocijom Vašeg proizvoda ili usluge? Između ostaloga, to namjeravate učiniti putem prodajnog pisma. Znate li kako ga napisati? Savjete vam donosi diplomirana pravnica Davorka Lončar.

Odlučili ste krenuti s promocijom Vašeg proizvoda ili usluge? Između ostaloga, to namjeravate učiniti putem prodajnog pisma. Znate li kako ga napisati? Savjete vam donosi diplomirana pravnica Davorka Lončar.

Prodajno pismo jedan je od najvažnijih elemenata marketinške strategije i snažno promotivno sredstvo. Ono mora privući pažnju čitatelja i stvoriti kod njih želju za vašim proizvodom ili uslugom te ih nagovoriti na kupovinu.

Svako prodajno pismo traži individualan pristup. Postoje, međutim, i neka opća pravila koja je potrebno primijeniti kako bi prodajno pismo postiglo efekt. Prije svega, odredite ciljnu skupinu kojoj se obraćate te zatim identificirajte  probleme s kojima se tvrtke/pojedinci iz odabrane ciljne skupine susreću, a u čijem rješavanju im možete pomoći.

Oprez kod naslova

Naslov prodajnog pisma ključna je faza u cijelom procesu jer upravo o njemu ovisi hoće li vaše prodajno pismo  čitatelje zaintrigirati tako da požele saznati njegov daljnji sadržaj. Naslov  mora „prodavati“ vaš proizvod ili uslugu. Primijenite saznanja koja ste dobili o problemima vaše ciljne skupine i u naslovu istaknite onaj najvažniji problem te naznačite kako im možete pomoći u njegovu rješavanju.

Ne koristite fraze poput „Trebate li usluge prijevoza …………. “ već  naslov formulirajte  na sljedeći način „Za vas obavljamo prijevoz …………………“ isl. Kako biste čitatelje potakli na trenutnu akciju u naslovu koristite izraze poput „sada“, „ zalihe su ograničene , „stoga naručite odmah“ , „ponuda je ograničena“… Naglasite potrebu za hitnim djelovanjem kako bi postigli veći efekt.

Neformalnost i jednostavnost

Sam tekst pisma mora biti jasno formuliran i privlačiti pažnju čitatelja. Pišite kao što razgovarate sa čitateljem. Koristite neformalan ton i kratke rečenice. Tekst podijelite u kraće odlomke. Svakako pripazite na pravopisnu i gramatičku točnost. Brzo  prijeđite na bit stvari. Cijeli tekst neka bude uokviren u  zanimljivu priču. Najbolja taktika odmah je iznijeti u čemu se sastoji vaša ponuda. Započnite sa detaljnim opisom i istaknite način na koji vaš proizvod može koristiti čitatelju, potencijalnom kupcu, u rješavanju nekog njegovog problema. Naglasite vaše vrijednosti i prednosti  u odnosu na konkurenciju.  Koristite brojčane pokazatelje i izjave osoba koje su već koristile vaše usluge. Naznačite cijenu, eventualne popuste i bonuse koje dajete  ukoliko vaša ciljana publika naručuje proizvod do određenog datuma ili ako kupuje veću količinu proizvoda.

Dužina prodajnog pisma ovisi o potrebama. Opće je pravilo da ono treba biti onoliko dugačko koliko je potrebno da biste prenijeli temeljnu poruku pisma. U pravilu ga potpisuje direktor tvrtke, međutim to može  biti i zamjenik direktor ili neka druga osoba od koje se očekuje da bude inicijator ponude.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.