Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako napustiti društvene mreže? Trikovi zbog kojih osjećamo krivicu!

Deaktivacija profila na društvenim mrežama na prvi je pogled jednostavan proces, no kako bi zadržali korisnike, mreže se služe raznim trikovima.

Deaktivacija profila na društvenim mrežama na prvi je pogled jednostavan proces, no kako bi zadržali korisnike, mreže se služe raznim trikovima.

Prema izboru portala Mashable donosimo vam neke od najboljih trikova zahvaljujući kojima ćete se osjećati krivicu zbog deaktivacije svog profila:

1.Twitter: “Ne znate što propuštate”

Ukoliko ste odlučili napustiti Twitter, nakon nekoliko tjedana primit ćete e-mail s porukom, “Nedostajali ste nam!” i popisom svih vijesti koje ste propustili u odsutnosti.

2. Facebook: “Gdje smo pogriješili?”

Dok je deaktivirati Facebook profil relativno jednostavno, prava je muka zauvijek ga izbrisati. Za koju god se opciju odlučili, Facebook će vas istog trena natjerati da ispunite upitnik s razlozima odlaska. Kao specijalan dodatak ponudit će vam i listu prijatelja kojima ćete nedostajati.

3. MySpace: “Možemo se promijeniti”

Poput Facebooka i MySpace želi znati zašto ga napuštate, te vas cjenkajući se pokušava nagovoriti da ramislite. Ukoliko kao razlog odlaska navedete da vam je dosadno, MySpace će vam istog trena ponuditi nove načine zabave.

4. Google+: “Razmislite što napuštate”

Google+ je društvena mreža s koje se relativno lako odlogirati, ali prije toga očekujte detaljnu listu svega što napuštate. Proces nije reverzibilan tako da kad jednom otiđete, više nema povratka.

5. LinkedIn: “Poradimo zajedno na problemu”

Kad navedete razlog zašto ga napuštate, LinkedIn će vam ponuditi savjete kako iskoristiti prednosti koje nudi, poput stvaranja vlastite poslovne mreže.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.