Pisanje je čudna umjetnost i pitamo se – ma tko samo smišlja te reklame?! Osmisliti, napisati i iskomunicirati nešto jednostavno, pamtljivo, efektno i relevantno temeljni je izazov svake kreativne oglašivačke komunikacije. Od kreativnog koncepta kreće sve: hoće li naše oglašavanje biti prihvaćeno i hoće li biti učinkovito? Zato, osim ljubavi prema reklami, treba dobro upoznati i tehniku oglašavanja, klijenta, njegove ciljeve i očekivanja – i pritom zadržati jedinstvenost i kreativnost!
Ideje na prodaju
Mnogo onoga što se zove copywriting uključuje prodaju ideja. Često se dogodi da se ta ideja gubi u procesu pisanja. I onda moramo kopati kroz mnogo riječi da bismo dobili ideju ispod njih.
Jedan od najvažnijih aspekata svakog pisanja jest jasnoća i uvijek moramo pitati što zapravo pokušavamo reći. Ako čitatelj ne može iz vaše poruke odgovoriti na to pitanje u kratkom roku, onda ćete ga zbuniti i iskušavati njegovo strpljenje. Kupci su danas nestrpljivi i ne žele dešifrirati riječi. U konačnici, ako vaša poruka nije shvaćena, rezultate ćete osjetiti na prodaji.
Slično je kao i u sportu. Možete biti talentirani, brzi, imati motoriku, kombinatoriku u glavi, ali ako se pokreti ili igra ne automatiziraju dugotrajnom vježbom, ništa od kvalitetnog igrača. Tako je i s pisanjem. Ako postoje volja i ljubav prema pisanju, onda se određenim tehnikama može vježbati kreativnost, uvježbati pisanje.
Posjetite nas na radionici kreativnog pisanja 28. 10. u 18 h! Svi polaznici na dar dobivaju knjigu kreativnog direktora Borisa Belaka “Ma tko samo smišlja te reklame?”.