Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Kako nastaju svi ti kreativni marketinški slogani?

Pravi vam je slogan na vrhu jezika, ali nikako da ga izgovorite? Počeli ste, a ne znate kako nastaviti? Pitate se kako nastaje učinkovita kampanja, a kako slogani koji se odmah usijeku u pamćenje?

Pravi vam je slogan na vrhu jezika, ali nikako da ga izgovorite? Počeli ste, a ne znate kako nastaviti? Pitate se kako nastaje učinkovita kampanja, a kako slogani koji se odmah usijeku u pamćenje?

Pisanje je čudna umjetnost i pitamo se – ma tko samo smišlja te reklame?! Osmisliti, napisati i iskomunicirati nešto jednostavno, pamtljivo, efektno i relevantno temeljni je izazov svake kreativne oglašivačke komunikacije. Od kreativnog koncepta kreće sve: hoće li naše oglašavanje biti prihvaćeno i hoće li biti učinkovito? Zato, osim ljubavi prema reklami, treba dobro upoznati i tehniku oglašavanja, klijenta, njegove ciljeve i očekivanja – i pritom zadržati jedinstvenost i kreativnost!

Ideje na prodaju

Mnogo onoga što se zove copywriting uključuje prodaju ideja. Često se dogodi da se ta ideja gubi u procesu pisanja. I onda moramo kopati kroz mnogo riječi da bismo dobili ideju ispod njih.

Jedan od najvažnijih aspekata svakog pisanja jest jasnoća i uvijek moramo pitati što zapravo pokušavamo reći. Ako čitatelj ne može iz vaše poruke odgovoriti na to pitanje u kratkom roku, onda ćete ga zbuniti i iskušavati njegovo strpljenje. Kupci su danas nestrpljivi i ne žele dešifrirati riječi. U konačnici, ako vaša poruka nije shvaćena, rezultate ćete osjetiti na prodaji.

Slično je kao i u sportu. Možete biti talentirani, brzi, imati motoriku, kombinatoriku u glavi, ali ako se pokreti ili igra ne automatiziraju dugotrajnom vježbom, ništa od kvalitetnog igrača. Tako je i s pisanjem. Ako postoje volja i ljubav prema pisanju, onda se određenim tehnikama može vježbati kreativnost, uvježbati pisanje.

Posjetite nas na radionici kreativnog pisanja 28. 10. u 18 h! Svi polaznici na dar dobivaju knjigu kreativnog direktora Borisa Belaka “Ma tko samo smišlja te reklame?”.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.