Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Kako nastaju svi ti kreativni marketinški slogani?

Pravi vam je slogan na vrhu jezika, ali nikako da ga izgovorite? Počeli ste, a ne znate kako nastaviti? Pitate se kako nastaje učinkovita kampanja, a kako slogani koji se odmah usijeku u pamćenje?

Pravi vam je slogan na vrhu jezika, ali nikako da ga izgovorite? Počeli ste, a ne znate kako nastaviti? Pitate se kako nastaje učinkovita kampanja, a kako slogani koji se odmah usijeku u pamćenje?

Pisanje je čudna umjetnost i pitamo se – ma tko samo smišlja te reklame?! Osmisliti, napisati i iskomunicirati nešto jednostavno, pamtljivo, efektno i relevantno temeljni je izazov svake kreativne oglašivačke komunikacije. Od kreativnog koncepta kreće sve: hoće li naše oglašavanje biti prihvaćeno i hoće li biti učinkovito? Zato, osim ljubavi prema reklami, treba dobro upoznati i tehniku oglašavanja, klijenta, njegove ciljeve i očekivanja – i pritom zadržati jedinstvenost i kreativnost!

Ideje na prodaju

Mnogo onoga što se zove copywriting uključuje prodaju ideja. Često se dogodi da se ta ideja gubi u procesu pisanja. I onda moramo kopati kroz mnogo riječi da bismo dobili ideju ispod njih.

Jedan od najvažnijih aspekata svakog pisanja jest jasnoća i uvijek moramo pitati što zapravo pokušavamo reći. Ako čitatelj ne može iz vaše poruke odgovoriti na to pitanje u kratkom roku, onda ćete ga zbuniti i iskušavati njegovo strpljenje. Kupci su danas nestrpljivi i ne žele dešifrirati riječi. U konačnici, ako vaša poruka nije shvaćena, rezultate ćete osjetiti na prodaji.

Slično je kao i u sportu. Možete biti talentirani, brzi, imati motoriku, kombinatoriku u glavi, ali ako se pokreti ili igra ne automatiziraju dugotrajnom vježbom, ništa od kvalitetnog igrača. Tako je i s pisanjem. Ako postoje volja i ljubav prema pisanju, onda se određenim tehnikama može vježbati kreativnost, uvježbati pisanje.

Posjetite nas na radionici kreativnog pisanja 28. 10. u 18 h! Svi polaznici na dar dobivaju knjigu kreativnog direktora Borisa Belaka “Ma tko samo smišlja te reklame?”.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.