5 važnih odluka kod odabira naziva vaše kompanije:
1. Podržavanje željenog imidža tvrtke (provjeriti da li naziv upućuje na atribute koji se odnose na kvalitetu usluge, brzinu, vještine, izvrsnost, učinkovitost, kreativnost, profesionaliza ili jedinstvena znanja).
2. Dostupnost i jedinstvenost naziva (provjeriti je li naziv dostupan u sudskom registru, je li moguća rezervacija željene domene i slično).
3. Zapamtljivost naziva (mogućnost povezivanja s logotipom, zaposlenicima, proizvodima, uslugama, mjestom obavljanja djelatnosti ili vlasnikom poduzeća)
4. Lako izgovaranje i pisanje naziva (dobri nazivi su oni koji imaju 4 do 8 slova, dobro izgledaju kada su napisani, ne dovode u nedoumicu kod čitanja, a vrlo dobro zvuče kod izgovora)
5. Mogućnost rasta s istim nazivom (nazivi traju duži niz godina i važno je analizirati je li naziv suviše trendovski ili je univerzalan i može se uklopiti u trendove budućnosti).