Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako odabrati ime tvrtke?

Pametno odabrano ime tvrtke može privući potencijalnu bazu obožavatelja, no neoriginalno i dosadno može vas skupo koštati. Čarobna formula nažalost ne postoji, no donosimo vam najčešće osobine koje odlikuju neke od najpoznatijih svjetskih tvrtki.

Pametno odabrano ime tvrtke može privući potencijalnu bazu obožavatelja, no neoriginalno i dosadno može vas skupo koštati. Čarobna formula nažalost ne postoji, no donosimo vam najčešće osobine koje odlikuju neke od najpoznatijih svjetskih tvrtki.

Ukoliko ste i pogriješili prvotnim odabirom, nikad nije kasno za promjenu, piše portal .Inc.

„Xerox“ se nekoć zvao „The Halloid Company“, „Nissan“ je bio „Datsun“, a „LG“ je skratio svoje puno ime „Luck and GoldStar Co.“.

Ime mora biti pamtljivo

Najbolja imena tvrtki lako se pamte. Čak i ako mislite kako imate savršeno ime, razmislite još malo prije no što donesete odluku. Najbolja imena pamte se bez provjera. Ukoliko ime odmah pronađe mjesto u vašoj memoriji, vjerojatno će se isto dogoditi i s potrošačima.

Kratko i slatko

Što Nike, Apple, Facebook, Twitter, Dreamworks, Pixar i eBay imaju zajedničko? Uz to što su sve redom uspješne kompanije, njihova imena sastoje se od samo dva sloga. Istraživanja su pokazala da se kratka imena bolje pamte, a iako uzrečice ili fraze u imenu tvrtke mogu biti zabavne, malo će tko takvo ime često ponavljati svojim prijateljima.

Funkcionalnost prije svega

Razmislite o specifičnoj namjeni usluge vaše tvrtke. Marc Andreessen, osnivač Netscapea (prvotno nazvanog “Mosaic”) 1998. je godine radio na “open source” softver projektu. U početku je bio zadovoljan imenom “Mosaic”, no program i dalje nije udovoljavao njegovim visokim kriterijima po pitanju brzine i sigurnosti. Iz tog je razloga Andreessen odlučio preraditi program te je stvorio “Godzillu”, koje je u potpunosti nadmašila prethodnika. 2002. godine Andreessen je u javnost pustio Mosaic Godzillu – Mozillu i zauvijek promijenio interent. Mozillin Firefox, jedan je od najčešće korištenih internetskih preglednika.

Izmislite novi jezik

Izmišljanje riječi ne bi trebala biti zadnja, već prva opcija. Osnivači Googlea i Gizmoda, imena nisu pronašla ni u jednoj knjizi. Kombinirajte riječi i razmišljajte izvan okvira. Potrošači će znati cijeniti rizik koji ste preuzeli.


Napisao

Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.