Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako pokrenuti medijski biznis?

Krenuli su s malo novaca, ali velikom željom i voljom da obogate medijski prostor za još jedan poslovni časopis. Nakon 10 godina rada direktorica Business Media Group-e objašnjava kako je nastala ideja o pokretanju tvrtke koja će se baviti izdavanjem časopisa edukativnog karaktera.

Krenuli su s malo novaca, ali velikom željom i voljom da obogate medijski prostor za još jedan poslovni časopis. Nakon 10 godina rada direktorica Business Media Group-e objašnjava kako je nastala ideja o pokretanju tvrtke koja će se baviti izdavanjem časopisa edukativnog karaktera.

Nekako u ovo vrijeme prije točno deset godina nastala je ideja da moj životno-poslovni partner i ja pokrenemo tvrtku koja će se baviti izdavanjem časopisa edukativnog karaktera. Radeći za druge shvatili smo da tako nešto na tržištu ne postoji, a ono što i postoji, suhoparno je i dosadno za čitanje. Odlučili smo dati otkaz na dobro plaćenim pozicijama u tvrtkama u kojima smo do tada radili i krenuli u poslovnu avanturu, željni uspjeha, dokazivanja, zarade, adrenalina, ali i aktivnog sudjelovanja u gospodarstvu, te otvaranja novih radnih mjesta.

Nitko nije želio podržati našu ideju

Moram priznati da nije bilo lako jer nismo imali novca, a poslovno iskustvo koje smo imali nije bilo vezano uz izdavanje časopisa. Jedino što smo imali bilo je vrlo jako formalno obrazovanje. No, to nas nije spriječilo da uložimo svu svoju ušteđevinu i nešto posuđenog novca, čitavih 150.000 kn u pokretanje prvo jedne, a onda i druge tvrtke koje su danas objedinjene u grupaciju Business Media Group. Cifra koju smo uložili je smiješno mala u odnosu na cifre koje ulažu druge medijske kuće i to u projekte koji jedva da opstanu koju godinu, stoga su i nama govorili „Ne budite ludi, pogriješit ćete“, „Gdje ćete opet naći posao ako propadnete“, „Premladi ste, neiskusni“ itd. Nitko nije želio uložiti u naše poslovanje i podržati našu ideju.

Od tada je prošlo punih deset godina i niti smo propali, niti smo pogriješili u našoj odluci da krenemo u privatno poduzetništvo!

Gdje smo danas

Danas smo po broju izdanja jedna od većih, ako ne i najveća, izdavačkih kuća koja se bavi izdavanjem poslovnih medija. Izdajemo pet poslovnih tiskovina i tri poslovna portala poput tiskanih izdanja mjesečnika Računovodstvo i porezi u praksi, Poslovni savjetnik, Direktor, Tajnica.hr, Propisi.hr, zatim web izdanja news poslovnog portala www.poslovni-savjetnik.com, portala za pravnike www.propisi.hr, portala za računovođe www.ripup.hr. Organiziramo veliki broj poslovnih skupova i konferencija poput Dana poslovne edukacije, Superprodavač, NajTajnica.hr, Primus, bezbroj seminara i radionica iz područja računovodstva i poreza. Izdajemo i određeni broj knjiga iz područja prava, poreza i računovodstva, te medijski pratimo značajne poslovne skupove.

Više pročitajte na portalu Poslovni savjetnik!

Napisao

Pročitajte još:

Komentari

Rezultate istraživanja o daljnjoj digitalizaciji tvrtki u Hrvatskoj za vrijeme pandemije Mihelčić je opisala u intervjuu - kako je pandemija Covida 19 utjecala na...

Lifestyle

Časopis Poslovni savjetnik osmu godinu za redom organizira nacionalnu konferenciju poslovnih tajnika/ica, voditelja/ica ureda i administrativnih djelatnika koju će 19. veljače ugostiti zagrebački hotel Antunović. U sklopu...

Ljudski resursi

Časopis Poslovni savjetnik organizira tradicionalnu 8. nacionalnu konferenciju s ciljem da na praktičnim i primjenjivim izlaganjima predavača doprinese daljnjem usavršavanju poslovnih tajnika/ica i voditelja/ica...

Ljudski resursi

Male i srednje tvrtke, velike tvrtke te javne institucije odabrale NajTajnicu

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.