Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako pokrenuti medijski biznis?

Krenuli su s malo novaca, ali velikom željom i voljom da obogate medijski prostor za još jedan poslovni časopis. Nakon 10 godina rada direktorica Business Media Group-e objašnjava kako je nastala ideja o pokretanju tvrtke koja će se baviti izdavanjem časopisa edukativnog karaktera.

Krenuli su s malo novaca, ali velikom željom i voljom da obogate medijski prostor za još jedan poslovni časopis. Nakon 10 godina rada direktorica Business Media Group-e objašnjava kako je nastala ideja o pokretanju tvrtke koja će se baviti izdavanjem časopisa edukativnog karaktera.

Nekako u ovo vrijeme prije točno deset godina nastala je ideja da moj životno-poslovni partner i ja pokrenemo tvrtku koja će se baviti izdavanjem časopisa edukativnog karaktera. Radeći za druge shvatili smo da tako nešto na tržištu ne postoji, a ono što i postoji, suhoparno je i dosadno za čitanje. Odlučili smo dati otkaz na dobro plaćenim pozicijama u tvrtkama u kojima smo do tada radili i krenuli u poslovnu avanturu, željni uspjeha, dokazivanja, zarade, adrenalina, ali i aktivnog sudjelovanja u gospodarstvu, te otvaranja novih radnih mjesta.

Nitko nije želio podržati našu ideju

Moram priznati da nije bilo lako jer nismo imali novca, a poslovno iskustvo koje smo imali nije bilo vezano uz izdavanje časopisa. Jedino što smo imali bilo je vrlo jako formalno obrazovanje. No, to nas nije spriječilo da uložimo svu svoju ušteđevinu i nešto posuđenog novca, čitavih 150.000 kn u pokretanje prvo jedne, a onda i druge tvrtke koje su danas objedinjene u grupaciju Business Media Group. Cifra koju smo uložili je smiješno mala u odnosu na cifre koje ulažu druge medijske kuće i to u projekte koji jedva da opstanu koju godinu, stoga su i nama govorili „Ne budite ludi, pogriješit ćete“, „Gdje ćete opet naći posao ako propadnete“, „Premladi ste, neiskusni“ itd. Nitko nije želio uložiti u naše poslovanje i podržati našu ideju.

Od tada je prošlo punih deset godina i niti smo propali, niti smo pogriješili u našoj odluci da krenemo u privatno poduzetništvo!

Gdje smo danas

Danas smo po broju izdanja jedna od većih, ako ne i najveća, izdavačkih kuća koja se bavi izdavanjem poslovnih medija. Izdajemo pet poslovnih tiskovina i tri poslovna portala poput tiskanih izdanja mjesečnika Računovodstvo i porezi u praksi, Poslovni savjetnik, Direktor, Tajnica.hr, Propisi.hr, zatim web izdanja news poslovnog portala www.poslovni-savjetnik.com, portala za pravnike www.propisi.hr, portala za računovođe www.ripup.hr. Organiziramo veliki broj poslovnih skupova i konferencija poput Dana poslovne edukacije, Superprodavač, NajTajnica.hr, Primus, bezbroj seminara i radionica iz područja računovodstva i poreza. Izdajemo i određeni broj knjiga iz područja prava, poreza i računovodstva, te medijski pratimo značajne poslovne skupove.

Više pročitajte na portalu Poslovni savjetnik!


Napisao

Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.