Kako postati poželjan poslodavac?

Postoji razlog zbog kojeg bi svi željeli biti dio velikih kompanija kao što su Apple, Facebook ili Google, a to nisu samo dobre plaće ili veliki paketi beneficija. Upravo te kompanije imaju izgrađen imidž poželjnog poslodavca (eng. Employer branding). Imidž zapravo pokazuje internu kulturu kompanije, i iz dva razloga postaje sve važniji faktor tražitelja posla prilikom odabira tvrtke, piše MojPosao.

Nove generacije koje stupaju na tržište rada traže nešto više od visoke plaće, te im ona nije visoko na listi prioriteta prilikom odabira posla. Njima je od plaće važnija pozitivna kultura kompanije, koja cijeni i njeguje kreativnost, inovativnost te okruženje u kojem postoji mogućnost rasta i razvoja, odnosno kolege koji će im u tome pomoći.

Osim toga, tražitelji posla kroz samo nekoliko klikova mišem mogu doći do svih željenih informacija o potencijalnom poslodavcu. Stoga se s pravom možete zapitati kako postati poželjan poslodavac?

Stranica ‘Karijere’: Personalizirana, interaktivna i prilagođena mobilnim uređajima

Korporativnu stranicu tvrtke, dio ‘Karijere’, ‘Zapošljavanje’ kako god ju nazvali, odnosno dio stranice gdje pozivate potencijalne kandidate da se priključe vašem timu, iskoristite za stvaranje pozitivnog imidža o vama.

Uklopite u stranicu sadržaj poput bloga kojeg jednom mjesečno može pisati netko od vaših zaposlenika, postavite video materijale koji prikazuju jedan radni dan u kompaniji ili sadrži kratak intervju sa zaposlenicima te redovito ažurirajte projekte na koje ste ponosni. Istaknite osobe koje rade nam tim projektima i na koji način su doprinijeli uspjehu.

Vodite računa da je vaša stranica prilagođena mobilnim uređajima, budući da se drastično povećava broj osoba koje ih koriste za potragu za poslom.
Prilagodite stranicu novim generacijama i osvojite ih sadržajem kroz koji se mogu bolje upoznati s vašom organizacijskom kulturom. Tako ćete privući najbolje kandidate, a oni će kroz vašu stranicu dobiti dodatnu vrijednost – izvrsnu pripremu za razgovor za posao kod vas.

Skinite prašinu s neaktivnih profila na društvenim mrežama

Potencijalni kandidati vašu tvrtku prvo traže na društvenim mrežama. Neaktivni i zapušteni profili mogu dati dojam isto takve korporativne kulture, iako to možda i nije slučaj. Zaposlite osobu koja će se baviti profilima na društvenim mrežama kako bi povećali vrijednost vašeg brenda i bili prisutni upravo tamo gdje se nalaze vaši budući zaposlenici.

Ispunite profile kvalitetnim informacijama vezanima uz vašu industriju, no svakako zadržite osobniji pristup te opušteno komunicirajte s vašim korisnicima. Svi vole vidjeti da se iza računala krije prava osoba koja odgovara na njihova pitanja.

Vaši zaposlenici: Besplatan marketing i odraz vašeg brenda

Najbolji ili najgori ‘prodavači’ vaše korporativne kulture upravo su vaši zaposlenici. Educirajte ih o vrijednostima tvrtke, na način da svatko njih u svakom trenutku znaju koja je vizija i misija te čemu težite u budućnosti. Upravo oni mogu biti vaš najbolji marketing, bolje od bilo koje plaćene kampanje.
Upoznajte ih s društvenim mrežama i na koji način oni kvalitetnim i zanimljivim sadržajem mogu doprinijeti poboljšanju imidža tvrtke, te da sama korporativna stranica dobije osobnost i bude autentična.

Oglasi za posao: Koristite jednostavan jezik

Oglasi za posao mnogo govore o vašoj tvrtki i trudu kojeg ulažete u zapošljavanje, ali i razvoj zaposlenika. Nezgodno sastavljen oglas, s previše fraza a premalo konstruktivnih infromacija, potencijalnog zaposlenika može zbuniti. Na taj način vaš oglas se ni po čemu neće razlikovati od oglasa vaše konkurencije niti istaknuti zašto se baš kod vas treba prijaviti.

Sastavite oglas kratak, informativan oglas koji će kandidatima dati uvid u kulturu tvrtke. Stavite se u poziciju kandidata te prilikom sastavljanja oglasa pitajte se ‘Želim li ja raditi za ovu kompaniju’?

Misija kompanije: Orijentirajte se na buduće zaposlenike

Mnogo puta misija tvrtke samo je mrtvo slovo na papiru te se kroz nju općenito opisuje kompanija i obraća klijentima. Takvim pristupom propušta se prilika za povezivanje s talentima koji bi željeli postati dio vaše tvrtke.

Uključite poziv na akciju prema kandidatima. Dodajte detalje što vašu kompaniju čini izvrsnim mjestom za rad i razvoj, i na koji način vašim poslovanjem pomažete široj zajednici. Kroz dvije, tri rečenice možete stvoriti povezanost s njima.

Iskoristite ovih 5 koraka i ojačajte imidž svoje kompanije u javnosti, te postanite poželjan poslodavac. Ovakvim pristupom olakšavate kandidatima da kreiraju iskrenu sliku o vama, upoznaju vaše vrijednosti te odmah vide uklapaju li se u kulturu vaše tvrtke i viziju rasta. Ulaganjem dodatnog truda privući ćete najbolje talente koji će svojim angažmanom poboljšati poslovanje kompanije.

Podijeli

Odgovori

Top