Kako postići uspjeh u digitalnom marketingu

Od kada je digitalni marketing postao pristupačniji, s rezultatima koje je mnogo lakše pratiti nego što je slučaj u tradicionalnom marketingu, mnoge kompanije prelaze na ovaj oblik rada. Korištenje video-marketinga, marketinga sadržaja, marketing na društvenim mrežama i mobilno oglašavanje može vam pomoći da unaprijedite cjelokupno poslovanje, izgradite prepoznatljiv brend (i sebe kao brend) i da omogućite kompaniji da se bolje rangira u pretrazi na Googleu, a sve to uz minimalne troškove i vrijeme.

Ali kad je toliko mogućnosti, ponekad je teško da odlučite na što koncentrirati svoje napore, a da ne postanete preopterećeni.

U nastavku, nekoliko članova vijeća agencije Forbes dijeli savjete o digitalnom marketingu koje možete iskoristiti za izgradnju brenda.

Fokusirajte se na svaki element vaše strategije

Dostupnost digitalnog marketinga za startup kompanije s jedne strane predstavlja prednost, ali je s druge strane to prepreka. Tržište je mnogo popunjenije i nije se lako probiti kroz svu tu gomilu reklamnih poruka koje potrošači dobivaju svakog trenutka.

Za brendove koji nemaju mnogo resursa važno je da budu izuzetno temeljno usredotočeni kako na svoju poruku, tako i na publiku kojoj tu poruku prenose, a i na kanale koje koriste da im prenesu tu poruku.

Upoznajte svoju publiku

Osim ako nemate nekog darežljivog financijera ili ne radite za bogatog vlasnika startup kompanije, ne možete odmah ići na „velike zalogaje“. Umjesto toga, budite pametni u komunikaciji sa svojom publikom.

Saznajte što im je potrebno, što žele i koliko cijene ono što im nudite. Tako ćete ubrzo postati veliki brend za malu publiku, što će biti odlična početna pozicija za jačanje i stvaranje sve većeg utjecaja. Mnogo je bolje da vas istinski voli mali broj ljudi, jer će oni širiti pozitivne vijesti o vama, nego da veliki broj ljudi ima prosječno ili loše mišljenje o vama.

Upamtite da je dizajn važan

Poboljšani pristup medijskim platformama olakšao je startupovima da se takmiče s mnogo većim kompanijama i to na istom terenu. Kako biste tu prednost mogli iskoristiti na odgovarajući način, morate pažljivo odabrati način na koji radite digitalni plasman i da i sve ostalo radite u skladu s tim.

Dizajn je veoma važan. Iz perspektive potrošača i vi i vaši konkurenti se nalazite na njihovim ekranima i nešto im nudite.

Kreirajte marketinški program preporuka

Jedna od taktika digitalnog marketinga, u koju svaki startup treba investirati, jeste takozvani program marketinških preporuka (referal).

Što je program preporuka i kako funkcionira? Važno je da kupcima što je moguće više olakšate da svojim prijateljima pričaju o vama, bilo to na društvenim medijima ili preko recenzija.

Nakon toga bi trebalo nastaviti identificirati postojeće korisnike koji imaju utjecaj (primjera radi, dovoljno veliki broj pratitelja na društvenim medijima) i da ih aktivirate kako bi oni brže potakli svijest o brendu. Možete ih aktivirati tako što ćete im ponuditi postotak od zarade ili poklanjajući im besplatne usluge i proizvode

Budite dosljedni

Izgradnja novog brenda zahtjeva da kroz sve kanale prenosite konzistentnu poruku i da imate određeni raspored kreiranja sadržaja.

Zato nemojte zbunjivati nove klijente ili posjetioce porukama ili ponudama koje nisu jasne.

Također, pošto korisnici postaju navijači i sljedbenici koji stupaju u interakciju s vašim brendom i sadržajem, obavezno stvarajte novi brendirani sadržaj na dosljednom nivou, tako da vaši pratitelji ne zaborave na vas.

Ako ne možete da postignete postavljati sadržaje na više kanala, odaberite onaj kanal na kome se nalazi najviše vaše publike i tu budite ažurni, kreativni i, naravno, dosljedni.

Postavite cilj, ispitajte, ponovite

Čak iako je kompanija tek pokrenuta morali biste da imate zaista jasnu sliku o tome tko je vaša publika.

S obzirom na to da na društvenim medijima možete dobiti mnogo za relativno malo novca, sljedeći korak bi bio da tu publiku ciljate preko plasmana sadržaja na Facebooku i ostalim kanalima. Ova praksa vam omogućuje da polako testirate vode u kojima trebate plivati i da tako uvidite što daje rezultate, a što nije efikasno.

Kada jednom saznate što daje najbolje rezultate, možete da počnete da ulažete veće količine novca u provjerene vrste kampanja i oglasa.

Budite veoma precizni u ciljanju

Digitalni marketing može djelovati zastrašujuće za nove kompanije, zato što se usporedo treba voditi borba za publiku i da se radi na uspostavljanju brenda.

Da biste održavali troškove u realnim okvirima, morate biti veoma precizni u ciljanju.

Ako prodajete preko interneta i želite da se oglašavate na pretraživačima, ciljajte specifične ključne riječi, a ne široke pojmove. Široki pojmovi i ključne riječi su skuplji jer se većina većih brendova natječe za njih.

Izvori: Manager.ba/oslobođenje.ba

Podijeli

Odgovori

Top