Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako prodati samog sebe? Mala škola samopromocije!

U svakoj prodajnoj situaciji vaš je primarni zadatak prodati samog sebe jer prije nego što se potencijalni kupac “zakači” za ideju ili proizvod želi znati s kim ima posla.

U svakoj prodajnoj situaciji vaš je primarni zadatak prodati samog sebe jer prije nego što se potencijalni kupac “zakači” za ideju ili proizvod želi znati s kim ima posla.

Drugim riječima, baš kao i kod razgovora za posao, vaši prvi zadatak je samopromocija. Portal Inc. donosi korisne savjete :

Istražite metu

Prije no što posjetite mušteriju, detaljno proučite tvrtkine internet stranice. Uočite kako komuniciraju sami o sebi, kako vide svoje tržište i tko su im primarni potrošači. Koristite Wikipediu, LinkedIn i ostale internet resurse kako biste dobili informacije o tvrtki, ali i pojedincima s kojima želite postići dogovor.

Stvorite priču!

U jednom trenu, vaša će se mušterija zapitati: “O čemu ovaj ustvari priča?” Jedan od načina kako ćete ostaviti dobar dojam je prepričavanje osobne situacije iz života koja vas je potaknula vaš interes za ono što prodajete. Ako je nemate, izmislite ju!

Pripremite se na neizbježna pitanja!

Prije no što ostvarite prodaju, vaš će potencijalni klijent željeti znati pojedinosti o tome što ste vi i vaša tvrtka postigli. Pripremite se na vrijeme !

Budite profesionalni

Možda se čini očitim, ali velike su šanse kako nećete imati drugu šansu za popravljanje dojma. Dogovorite sastanak licem u lice, noć prije dobro se naspavajte i na sastanak dođite barem deset minuta ranije.

Oprezno s pitanjima

Nikad klijentu ne postavljajte pitanja do čijih odgovora može doći svatko. U razgovoru iskoristite informacije do kojih ste došli istraživanjem, a koje možda nisu za « svačije uši ».

Mislite unaprijed!

Kako se razgovor bliži kraju, odredite sljedeće korake! U većini slučajeva, to će biti još jedan sastanak ili neki drugi oblik komunikacije. Najvažnije je da dogovorene obveze izvršite na vrijeme. Promptni “follow up” vašim će klijentima dati do znanja koliko ste im važni.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.