Suprotno tome, u zreloj je fazi potrebno manje ulagati, a izvlačiti maksimalnu korist-dobit od brenda. Marketinškom terminologijom brend postaje „krava muzara.“ Pri tome je za kompaniju važna odluka što učiniti s ostvarenom dobiti. Da li naprosto izvući dobit i ostvariti korist za vlasnika, investirati u neke druge-nove brendove i time ući u novi razvojno-investicijski ciklus ili reinvestirati u postojeći brend. Možete napraviti i kombinaciju svega navedenog. Odluka ovisi djelomice i o procjeni koliko je moguće „dinamizirati“ postojeći brend.
Intervencija u asortimanu – Cola zero kao primjer
Intervencijom u asortimanu u smislu nekog pozitivnog trenda, možete produžiti fazu zrelosti vašeg brenda. Primjerice ukoliko razvijete i uvedete novi proizvod u smislu „zdravijeg“ ili odredite bilo koji drugi atribut koji je u trendu i to predstavite vašem potrošaču, možete utjecati i na osnovni brend, a time produžiti i njegov životni vijek odnosno fazu zrelosti.
Znači šećer je definiran kao nešto što je štetno za zdravlje. Istovremeno se zna da je šećer jedan od važnijih sastojaka Coca Cole. Izbacite šećer, to brendirate, predstavite i dobivate jedan kompletno novi segment potrošača, koji ne konzumiraju šećer, a koji do tada niste imali. Osim toga dobivate i pozitivan utjecaj na postojeće potrošače, koji krene razmišljati na način „Gle moj omiljeni brend vodi računa o mom zdarvlju!“
Promjena dizajna
Osim inovacijom i dizajnom možete utjecati na dinamizaciju brenda. Primjerice promjenom dizajna, njegovom prilagodbom modernom vremenu i komunikacijom te promjene, također utječemo na produljenje životnog vijeka (faze zrelosti) nekog brenda. Poboljšanje funkcionalnosti također može imati pozitivan utjecaj na vaš brend. Sve ovo jasno iziskuje i određenu investiciju. Ukoliko na to niste spremni, kraj vašeg brenda je izvjestan. Samo je pitanje vremena.
