Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Kako produljiti „fazu zrelosti“ brenda? – Coca-Cola zero kao primjer

U daljnjem razmišljanju o brendu, treba reći da brend kao i ljudski život ima određene faze: nastajanje, zrelost, maksimum i zalazak. U fazi nastajanja uglavnom je potrebno ulagati u izgradnju brenda kako bi se izborili za svoje „mjesto pod suncem.“ To je faza u kojoj ne možete računati da ćete izvući korist ili profit od brenda.

U daljnjem razmišljanju o brendu, treba reći da brend kao i ljudski život ima određene faze: nastajanje, zrelost, maksimum i zalazak. U fazi nastajanja uglavnom je potrebno ulagati u izgradnju brenda kako bi se izborili za svoje „mjesto pod suncem.“ To je faza u kojoj ne možete računati da ćete izvući korist ili profit od brenda.

Suprotno tome, u zreloj je fazi potrebno manje ulagati, a izvlačiti maksimalnu korist-dobit od brenda. Marketinškom terminologijom brend postaje „krava muzara.“ Pri tome je za kompaniju važna odluka što učiniti s ostvarenom dobiti. Da li naprosto izvući dobit i ostvariti korist za vlasnika, investirati u neke druge-nove brendove i time ući u novi razvojno-investicijski ciklus ili reinvestirati u postojeći brend. Možete napraviti i kombinaciju svega navedenog. Odluka ovisi djelomice i o procjeni koliko je moguće „dinamizirati“ postojeći brend.

Intervencija u asortimanu – Cola zero kao primjer

Intervencijom u asortimanu u smislu nekog pozitivnog trenda, možete produžiti fazu zrelosti vašeg brenda. Primjerice ukoliko razvijete i uvedete novi proizvod u smislu „zdravijeg“ ili odredite bilo koji drugi atribut koji je u trendu i to predstavite vašem potrošaču, možete utjecati i na osnovni brend, a time produžiti i njegov životni vijek odnosno fazu zrelosti.

Znači šećer je definiran kao nešto što je štetno za zdravlje. Istovremeno se zna da je šećer jedan od važnijih sastojaka Coca Cole. Izbacite šećer, to brendirate, predstavite i dobivate jedan kompletno novi segment potrošača, koji ne konzumiraju šećer, a koji do tada niste imali. Osim toga dobivate i pozitivan utjecaj na postojeće potrošače, koji krene razmišljati na način „Gle moj omiljeni brend vodi računa o mom zdarvlju!“

Promjena dizajna

Osim inovacijom i dizajnom možete utjecati na dinamizaciju brenda. Primjerice promjenom dizajna, njegovom prilagodbom modernom vremenu i komunikacijom te promjene, također utječemo na produljenje životnog vijeka (faze zrelosti) nekog brenda. Poboljšanje funkcionalnosti također može imati pozitivan utjecaj na vaš brend. Sve ovo jasno iziskuje i određenu investiciju. Ukoliko na to niste spremni, kraj vašeg brenda je izvjestan. Samo je pitanje vremena.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.