Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Kako pronaći i privući nove kupce?

Što je potrebno kako bismo izgradili povjerenje, stvorili želju, prepoznali žurbu, pronašli novac i otkrili potrebu naših potencijalnih kupaca pročitajte u savjetima stručnjaka za prodajnu komunikaciju Ante Mihaljevića.

Znate onaj uzbudljiv osjećaj kada ste na pragu nečeg velikog? Pa, danas zaranjamo duboko u svijet traženja kupaca – jer, gdje bismo bili bez kupaca? No, kupci kupiti neće ako nemaju potrebe, novca, žurbe, želje ili povjerenja.

Što je potrebno kako bismo izgradili povjerenje, stvorili želju, prepoznali žurbu, pronašli novac i otkrili potrebu naših potencijalnih kupaca pročitajte u savjetima stručnjaka za prodajnu komunikaciju Ante Mihaljevića.
7 ključnih savjeta

1. Upoznajte svoju nišu

Prije nego uopće razmišljate o traženju potencijalnih klijenata, morate znati koga ciljate, tko je vaša publika, vaš idealan kupac. Zaronite duboko u svoju nišu i shvatite tko su točno vaši idealni kupci. Koji su njihovi problemi? Što im ne da spavati? Nakon što dobijete kristalno jasnu sliku, možete postaviti strategiju i krenuti na traženje kupaca.

2. Iskoristite moć društvenih mreža

Ah, društvene mreže – moderno tržište (ili možda bojište?). Platforme poput Instagrama, Facebooka i LinkedIna (a sve više i TikToka) vrve potencijalnim kupcima koji samo čekaju da otkriju vašu sjajnu tvrtku. Ili možda i ne, ali vi čekate da vas otkriju. To je isto nešto, bar za početak. Aktivirajte se na društvenim mrežama, komunicirajte sa svojom publikom i pokažite ono što vaš brend čini jedinstvenim. Vjerujte mi, interes će doći! Naravno, pritom je važno da u toj komunikaciji naš fokus bude na njih i njihove potrebe. Jer naša realnost satkana je od percepcije kupaca. Kako nas oni vide određuje kako će nam biti.

3. Stvarajte izvrstan sadržaj

U digitalnom dobu, sadržaj je sve. Bilo da se radi o objavama na blogu (ili profilima na društvenim mrežama), videozapisima, podcastovima ili infografikama, stvaranje vrijednog sadržaja koji ima odjeka kod vaše ciljne publike dobar je način za privlačenje novih potencijalnih kupaca. Podijelite svoju stručnost, odgovorite na uobičajena pitanja i ponudite rješenja za njihove probleme i imate na osnovu čega očekivati da će vam se potencijalni kupci brzo obratiti.

4. Umrežavanje, umrežavanje, umrežavanje

Kažu da nije važno što znate, nego koga poznajete – a ja na to kažem da je još važnije tko poznaje vas. Pronađite događaje, sajmove, konferencije, festivale koji se tiču vaše ciljane industrije, pridružite se profesionalnim grupama za umrežavanje i uključite se u projekte svoje lokalne zajednice. Nikad ne znate koga ćeš upoznati ili kakve se prilike mogu ukazati!

5. Neki to vole vruće, a neki moraju na hladno

Bilo da se radi o hladnom pozivu, hladnom slanju e-pošte ili dobroj staroj običnoj pošti, izravno obraćanje potencijalnim kupcima može dati iznenađujuće plodonosne rezultate. Samo se pobrinite da personalizirate svoje poruke i ponudite stvarnu vrijednost – nitko ne voli generičku prodajnu prezentaciju! Ipak, konzultirajte se sa stručnjakom za GDPR kako ne biste nehotično napravili više štete nego koristi.

6. Moć usmene preporuke

Nema ničeg boljeg od sjajne preporuke zadovoljnog kupca za pridobivanje novih poslova. Potaknite svoje postojeće klijente da preporuče svoje prijatelje i kolege i razmislite o implementaciji programa preporuke kako biste podigli posao. Pritom ne referiram na MLM, iako razumijem da neki ljudi odaberu i to kao svoj poslovni model. Ovdje mislim na proaktivno traženje preporuke od zadovoljih kupaca. Važno je istaknuti da se to mora raditi s poštivanjem dostojanstva i integriteta osobe koju tražimo preporuku. Ne daju svi preporuke i to je u redu. Kucajte na dovoljno vrata i nekoga ćete sigurno probuditi.

7. Iskoristite SEO i SEM

U ogromnom oceanu zvanom internet, SEO i SEM vaši su pouzdani kompasi. Pametna je ideja optimizirati svoju web stranicu za relevantne ključne riječi, kako biste mogli stvoriti funkcionalne i privlačne oglasne kampanje i gledati kako potencijalni klijenti dolaze. S dobrom SEO i SEM strategijom, možete biti sigurni da ćete privući kvalificirane potencijalne klijente koji aktivno traže ono što vi nudite.

Upamtite, uspjeh nije ključ sreće. Sreća je ključ uspjeha. Ako volite to što radite, bit ćete na dobrom putu da izgradite posao svojih snova.


Ante Mihaljević, iskusni trener za poslovnu komunikaciju, kombinira profesionalnost i humor kako bi vodio pojedince i tvrtke do trajnog uspjeha, kako u poslovnom, tako i u privatnom okruženju.

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.