Lifestyle

Kako se razvijala ‘savršena’ online marketinška platforma vrijedna milijarde dolara

Početkom 2004. godine Mark Zuckerberg i ‘ekipa’ pokrenuli su Facebook, a taj je harvardski projekt do današnjih dana izrastao u vjerojatno najsavršeniju marketinšku platformu na internetu. Zanimljivo je osvrnuti se u jednoj infografici na sve događaje koji su utjecali na razvoj ‘marketinškog čuda’.

Početkom 2004. godine Mark Zuckerberg i 'ekipa' pokrenuli su Facebook, a taj je harvardski projekt do današnjih dana izrastao u vjerojatno najsavršeniju marketinšku platformu na internetu. Zanimljivo je osvrnuti se u jednoj infografici na sve događaje koji su utjecali na razvoj 'marketinškog čuda'.

Facebook ima samo jedan alat, društvenu mrežu. Google i Microsoft ih imaju puno više, no kada je u pitanju online marketing, oglašivači sve češće prvo biraju Facebook. Razlog je vrlo jednostavan. Korisnici na Facebooku provode više vremena nego na bilo kojem drugom internetskom servisom, a reklame nisu tipičan marketing, već reklame kojima se korisnici ‘igraju’.

Neka istraživanja pokazuju kako bi Facebook samo u ovoj godini od oglašavanja trebao uprihoditi 4 milijarde dolara.

Mashable.com

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version